Oj oj så gøyDa har jeg en jente som går gitt![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oj oj så gøyDa har jeg en jente som går gitt![]()
Kjedelig med dårlig vær. Er meldt regn her senere så måtte utnytte sjansenHørtes deilig uther skulle vi ut på tur å grille i dag, men ikke noe bra vær :/
jaOj oj så gøy![]()
Ja her regner det nå, men været har vært kjipt hele tidenKjedelig med dårlig vær. Er meldt regn her senere så måtte utnytte sjansen![]()
Her står og går mi litt ved sofaen, så er vel ikke lenge før hun gårjadet har gått så fort
Ja her regner det nå, men været har vært kjipt hele tiden
Haha, jeg hadde blitt nervøs for å henge ute sammen med deEr man avhengig så er man avhengigbare å holde ugler og flaggermus med selskap så går det fint med mobilnett
og så blir de så glad for besøk
![]()
Haha, da får du bare bruke ham på resten av husetEldsten er veldig flink til å rydde så lenge det ikke er på rommet hans![]()
Jippi, god tur hjem!Vi får reise hjem i dag, bare noen timer til pga en siste blodprøve og så skal vi hjemnei håper han holder seg fin nå!
Kos deg på jobbØnsker alle en super skjærtorsdag
Jeg skal på jobb til kl 18 i kveld, men så har jeg fri til mandags morgen![]()
Krysser fingrene for dereDet er fortsatt usikkert, må vente på at legen kommer og høre hva legen har å si...
Yes gikk veldig greitTakkgikk det greit å kjøre til hytta?
Da har jeg en jente som går gitt![]()
Jeg jobber med psykisk utviklingshemmede![]()
Ja de sykehus sengene er vel ikke mye å skryte avNei de gjør nok ikke det, men jeg lengter litt hjem nå![]()
Jippi, god tur hjem!![]()
Ja de sykehus sengene er vel ikke mye å skryte avså savner du sikkert lillebror også
![]()
Så fint! Da ser du hver eneste dag hvor sinnsykt normale dine nærmeste er![]()
Vokst opp med flaggermusene jegHaha, jeg hadde blitt nervøs for å henge ute sammen med de![]()
Tror vi skal klare å kose oss allikevelJeg skjønner, blir greit å kose seg hjemme da ja![]()