Skravletråd Mars!

Mirell

Forumet er livet
Snøkrystallene2021❄️
Junibollene 2023
Så var vi her da.. 2 måneder er gått av året.
Å her er vi!
 
Ja 2 mnd er gått og snart er det vår :)
 
Å den kan ikke komme fort nok!

Knøtte er blitt 8 mnd og jeg er tilbake i jobb.. skjedde med det!:eek:

Jeg gleder meg så til vår nå :D

Din er 8 mnd og min er blitt 7 mnd! Tia går fryktelig fort ja, og nå som det går mot vår går den vel ennå fortere vil jeg tru..
 
JAH!!!
Og jeg er en av de første til å skrive i skravletråden. Huttemegtu det har ikke skjedd før tror jeg :p
 
Jeg gleder meg så til vår nå :D

Din er 8 mnd og min er blitt 7 mnd! Tia går fryktelig fort ja, og nå som det går mot vår går den vel ennå fortere vil jeg tru..
huff ikke si det! før vi vet ordet av det så begynner de i barnehagen!
JAH!!!
Og jeg er en av de første til å skrive i skravletråden. Huttemegtu det har ikke skjedd før tror jeg :p
Gratulerer med en milepel :hilarious:
 
huff ikke si det! før vi vet ordet av det så begynner de i barnehagen!

Gratulerer med en milepel :hilarious:

Ja det er helt sant! Men jeg skal innrømme at jeg gleder meg litt til å starte på jobb igjen, men er jo over 7 mnd igjen da :p og nå har jeg hvert hjemme i snart 1 år :p
 
Ja det er helt sant! Men jeg skal innrømme at jeg gleder meg litt til å starte på jobb igjen, men er jo over 7 mnd igjen da :p og nå har jeg hvert hjemme i snart 1 år :p
Var veldig deilig å komme tilbake på jobb skal jeg si deg.
Selv om det er hardt å være på jobb med så masse fine barneklær rundt meg hele dagen :p
 
Glemte helt hele forumet da jeg ble med i en diskusjon i en mannegruppe :p
 
Var veldig deilig å komme tilbake på jobb skal jeg si deg.
Selv om det er hardt å være på jobb med så masse fine barneklær rundt meg hele dagen :p

Ja det kan jeg tenke meg! Ikke det, jeg kommer ikke til å slite med masse fine barneklær rundt meg når jeg begynner å jobbe igjen da :p
 
Back
Topp