Skjedde ikke stortHva skjer i kveld da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skjedde ikke stortHva skjer i kveld da?
God morgen! Ønsker alle en strålende dag
Hva er deres planer?
Frisk luft er aldri feilJa det er det jeg og tenkermå ut å lufte meg litt i morra kjenner jeg Hehe
Litt artig å være gjest også kanskje?!Ja men nå hadde jeg ikke vært på jobb på en stund så er det litt digg å ikke måtte jobbe når man først tar seg en tur
Men joda når jeg er i full jobb holder jeg meg vekk fra båtene![]()
HahaPrøvde bunaden og den passer ikke 10 cm hjelpes så prøvde jeg fin kjolen. Men siden brystene har vokst så jeg ut som en bimbo på gatehjørne. I morgen skal jeg rasere skapet til en vennine. For å finne en kjole til dåpen... om en uke haha![]()
Håper du våknet opp med et hav av energi![]()
Hm, fisk, kylling eller kjøtt?![]()
God morgen
I dag skal jeg rydde og vaske da jeg ikke kom så langt i gårså er planen å gå en tur egentlig
hva skal dere i dag?
Frisk luft er aldri feil
Godt å få bort sykehuslukta også![]()
SkjønnerHmm men jeg vet jo ikke hva jeg skal velgejeg er matlei og småen har ikke så mange ønsker egentlig Haha
Dere er kommet dere hjem nå ja? Blir det hyttetur på frøkna da?
Ingen store sprell her. OJ. er fortsatt slapp. ¨Så i hovedsak innekos på hytta. Satser heller ut i morgen for da er leting etter påskeegg og skirenn.
Skjønner
Pannekaker, lapskaus, taco, pizza, pølser og spagetti, grateng av noe slag, gryterett, kjøttkaker ...hmm...
Her er det taco i dag iallefall
Deilig å komme hjem vil jeg tro ja.Vi kom hjem i går ettermiddag
Ja om ikke faren har ombestemt seg, men hun reiste til han i går hvertfall
Da er det greit å være inne og ta det rolig ja, så heller komme seg ut i morgen![]()
ja hehe ikke lett detMange gode tips der danå må jeg bare bestemme meg
![]()
Haha. Been thereHadde akkurat blanda flaske til J så klarer jeg å velte ut hele flasken![]()
Oj så effektiv du er! Og jeg som følte meg effektiv bare fordi kjøkken og stue var tatt før 06Da har jeg rukket å tæmme oppvaskmaskin, henge opp klær, hjelpe største med dusjing, dekke på frokostbord osv.. nå er vi ferdig spist og skaø kose oss med påskemorgen:![]()
Åååå så deiligVi er hjemme![]()
Var det noe action?Takk, det har jeg gjort![]()
God morgenGod morgen folkens
Flere som er våkne tidlig i dag?