Skravletråd Mars!

Det at hun er så stor og hjelpsom. Veldig greit at hun kan gi broren mat mens jeg gjør noe annet, leker med han mens jeg lager middag. Hun forguder lillebroren og han lyser opp hver gang han ser henne. Når hun lå syk hjemme så var han borte å kikka til søstra flere ganger om dagen. De har et veldig tett bånd og han søker like mye trøst hos henne som hos meg :)
Herrigud så utrolig vakkert :) Gleder meg jeg :) Er ei hjemme som gleder seg også! Sier at bayen kan låne alt hun har og at han skal sove i vogna og hun skal synge for han :D Så koselig! Og bra de har et godt forhold!

Sitter å venter på å ta CRP da jeg har blitt syk IGJEN. legen skrevet ut antibiotika allerede FØR CRP er tatt :p han ville ikke jeg skulle være syk nå når den beste delen av svangerskapet begynte. Hehehehe. Han er skjønn :)
God bedring :) Det var jo snilt tenkt av legen :) Håper det går fort over ;)

9013703671838_1095673_-_SC_Lite_ane_114903_jpg.jpg
Så flott! Nå blir du sprek

Ja det er veldig greit å ha fått utelukket :) men nå kjenner jeg at jeg er spent på legevissitten, da sykepleieren begynte å snakke om at vi måtte føre drikkeliste for å se om de må sette væske igjen til kvelden. Jeg vil jo hjem, det er helg og jeg sitter stuck på et lite rom med Disney channel her liksom haha :p
Men godt de passer på

Så skal jeg plutselig på teater i kveld, jeg og ei venninne. Gleder meg! :)

Back
Topp