Da vet du det nåÅå det har jeg ikke fått med meg!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da vet du det nåÅå det har jeg ikke fått med meg!
Hytta her ogsåhytta i dag, frem til mandag. Også grilling og gå tur, også får vi sedu da ?
veldig ;D
ja det er jo viktig
ulefos![]()
takker![]()
Deilig, puerto rico så jeg ?![]()
Jippiiii! Gleder meg![]()
Hva synes du var vanskeligst?Ja den tia går så fort :O det ble helt annerledes enn jeg hadde trudd å få en liten en mens jeg hadde så stort barn![]()
Mener å ha lest at man egentlig bør holde seg unna sånt når man er gravid pga temperaturen. Noen minutter går sikkert fint.Hytta her ogsåGrilling og kanskje stampe litt i badestampen.. Men vet ikke hvor bra det kan være når man er gravid ?
![]()
Det jeg mente jeg hadde lest også ;( Jaja, får dyppe bena nediMener å ha lest at man egentlig bør holde seg unna sånt når man er gravid pga temperaturen. Noen minutter går sikkert fint.
Gjør det!Det jeg mente jeg hadde lest også ;( Jaja, får dyppe bena nedi![]()
Takl for at du gjorde meg oppmerksom på detDa vet du det nåer uthevet i rødt på premieinnlegget
![]()
Takl for at du gjorde meg oppmerksom på detSer jo at krav om innlegg ble senka til 600 også. Var vel i utgangspunktet 800?
Åja, sånn var det![]()
Er 800 for toppremien og 15 tråder. 600 for neste premie![]()
Er du i mål da?Åja, sånn var det![]()
Hva synes du var vanskeligst?
GratulererJuhu, er tilbudt ekstrajobb plutselig om jeg ønsker![]()
Så godt å høreAlt bra med lillegutt1060 gram så er litt over samme som storesøster
god og rund rundt magen og han nevnte ikke noe med morkaken noe jeg antar er bra
tilbake 28. April
![]()
BT 120/85 stresset litt før timen, men han mente at det ikke var noe fare bare passe på pga spor av protein sist jeg tok urinprøve
Nå skal jeg kose meg litt i byenså vi snakkes jenter <3
Lillebror er mer lik meg![]()
På kiwiGratulererhva da?
Godt å høre alt er bra med han. Kos deg i byenAlt bra med lillegutt1060 gram så er litt over samme som storesøster
god og rund rundt magen og han nevnte ikke noe med morkaken noe jeg antar er bra
tilbake 28. April
![]()
BT 120/85 stresset litt før timen, men han mente at det ikke var noe fare bare passe på pga spor av protein sist jeg tok urinprøve
Nå skal jeg kose meg litt i byenså vi snakkes jenter <3
Lillebror er mer lik meg![]()
Skjønner!! De krever ganske mye i skolealder synes jeg!! Så blir ganske så spennendeDet å skulle dekke han sine behov samtidig som jeg skal dekke hennes behov. Han har jo sine ting som en baby mens hu som er skolejente trenger sitt med lekser, skole, aktiviteter, sosialt og skulle ha mamman sin. Syntes egentlig hun trenger mer enn han om du skjønner.