Skravletråd Mars!

hytta i dag, frem til mandag. Også grilling og gå tur, også får vi se :) du da ?
veldig ;D
ja det er jo viktig
ulefos :)
takker :D

Deilig, puerto rico så jeg ? :)
Hytta her også :) Grilling og kanskje stampe litt i badestampen.. Men vet ikke hvor bra det kan være når man er gravid ? o_O

Hytta her også :) Grilling og kanskje stampe litt i badestampen.. Men vet ikke hvor bra det kan være når man er gravid ? o_O
Mener å ha lest at man egentlig bør holde seg unna sånt når man er gravid pga temperaturen. Noen minutter går sikkert fint.

Takl for at du gjorde meg oppmerksom på det :) Ser jo at krav om innlegg ble senka til 600 også. Var vel i utgangspunktet 800?
d4ac1ba297aef27a78a3b541f1f1f962

Er 800 for toppremien og 15 tråder. 600 for neste premie :)

Alt bra med lillegutt ❤️ 1060 gram så er litt over samme som storesøster :) god og rund rundt magen og han nevnte ikke noe med morkaken noe jeg antar er bra :) tilbake 28. April :)

BT 120/85 stresset litt før timen, men han mente at det ikke var noe fare bare passe på pga spor av protein sist jeg tok urinprøve

Nå skal jeg kose meg litt i byen :) så vi snakkes jenter <3

Lillebror er mer lik meg :)

Hva synes du var vanskeligst?

Det å skulle dekke han sine behov samtidig som jeg skal dekke hennes behov. Han har jo sine ting som en baby mens hu som er skolejente trenger sitt med lekser, skole, aktiviteter, sosialt og skulle ha mamman sin. Syntes egentlig hun trenger mer enn han om du skjønner.

Alt bra med lillegutt ❤️ 1060 gram så er litt over samme som storesøster :) god og rund rundt magen og han nevnte ikke noe med morkaken noe jeg antar er bra :) tilbake 28. April :)

BT 120/85 stresset litt før timen, men han mente at det ikke var noe fare bare passe på pga spor av protein sist jeg tok urinprøve

Så godt å høre :) Kos deg masse i solen :) Hvis det er sol der du er da ;)

Godt å høre alt er bra med han. Kos deg i byen :)

Det å skulle dekke han sine behov samtidig som jeg skal dekke hennes behov. Han har jo sine ting som en baby mens hu som er skolejente trenger sitt med lekser, skole, aktiviteter, sosialt og skulle ha mamman sin. Syntes egentlig hun trenger mer enn han om du skjønner.
Skjønner!! De krever ganske mye i skolealder synes jeg!! Så blir ganske så spennende

Back
Topp