Skravletråd Mars!

Hehe. Trøst deg med at jeg ser på det hjemme :P ofte glemmer jeg til og med å skifte kanal når gutta er lagt ;)

Jeg har satt grense på barnetv hjemme jeg da kun fra 18.30-19.30 er det lov :P men nå som hu er sengeliggende og ikke orker noe så blir det litt unntak Haha

Men så mye på Disney channel når jeg jobba natta om det ikke var noe på tv :P

Å deilig :) Store planer for påsken?
hytta i dag, frem til mandag. Også grilling og gå tur, også får vi se :) du da ?
Morgen :) deilig med ferie :D
veldig ;D
Måtte gjøre det samme når jeg kjøpte meg ny her også. Så på noen filmer:)
ja det er jo viktig
Hvor er hytta hen da?:)
ulefos :)
Kan hjelpe deg også jeg;)
takker :D
Jepp, kom hjem natt til torsdag:)
Deilig, puerto rico så jeg ? :)

Jeg har satt grense på barnetv hjemme jeg da kun fra 18.30-19.30 er det lov :P men nå som hu er sengeliggende og ikke orker noe så blir det litt unntak Haha

Men så mye på Disney channel når jeg jobba natta om det ikke var noe på tv :P
Hehehehe.
Her får de se fra etter alle lekser er gjort, ca 1,5 timer. I helgene får de se på morgenen også :) da kan mor sove litt lengre siden de er så stor at de klarer seg selv en stund :D

Hehehehe.
Her får de se fra etter alle lekser er gjort, ca 1,5 timer. I helgene får de se på morgenen også :) da kan mor sove litt lengre siden de er så stor at de klarer seg selv en stund :D

Det er jo greit da :)
Problemet her er at kunne jo da sitte i 5-6 timer å se tv om hu følte for det :P og det er alt for lenge med det samme om og om igjen :P
Gleder meg til det med å få sove lenger om morran jeg og :D

Er mye bedre i dag og tilbake på jobb :)

Det er jo greit da :)
Problemet her er at kunne jo da sitte i 5-6 timer å se tv om hu følte for det :P og det er alt for lenge med det samme om og om igjen :P
Gleder meg til det med å få sove lenger om morran jeg og :D
Jeg prøver bare å nyte det så lenge det varer :P fra juli blir det nok en gang nattevåking og tidlig opp på morgenen :P men godt med store barn fra før når nestemann kommer :)

Jeg prøver bare å nyte det så lenge det varer :P fra juli blir det nok en gang nattevåking og tidlig opp på morgenen :P men godt med store barn fra før når nestemann kommer :)

Ja kjenner godt til det :P her var frøkna 8,5 når lillebroren bli født i juli. Merket veldig godt overgangen fra stor til liten Hehe

Ja kjenner godt til det :P her var frøkna 8,5 når lillebroren bli født i juli. Merket veldig godt overgangen fra stor til liten Hehe
Hehe. Veldig spent på hvordan det blir å ha en liten igjen :P de er 7,5 nå :o tiden flyr!

Frøkna som ikke er i form, så nå prøver man å finne ut hva som er galt :)
Ånei :( håper de finner ut hva det er og at det ikke er noe alvorlig. Snakka ikke du om fot- hånd sykdom ? (Husker ikke helt hva det het)

Ikke noe gøy når de små er syke.. lillebror satte i gang etter ene vaksina og holdt det gående til neste vaksine nå sist, trudde jeg skulle bli gal jeg da :P
Nei :/ og hun har jo hatt infuensa med feber to helger siden, og neseforkjølt siden det. Og nå feber igjen :/ må vel ha vært derfor hun våknet flere ganger inatt gråtende og hylskrikende hvorpå hun var nesten utrøstelig :( feberen kom nok inatt

Back
Topp