To uker? HeeeeerligGod morgen![]()
Overlykkelig for at det etter i dag er ferie i to uker og vi slipper lekserikke bare ungene som er lei
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
To uker? HeeeeerligGod morgen![]()
Overlykkelig for at det etter i dag er ferie i to uker og vi slipper lekserikke bare ungene som er lei
![]()
Å deiligGod morgenjeg har påskeferie
![]()
Kjempe herligTo uker? Heeeeerlig![]()
![]()
Syns det er helt innafor, de må få lov til å være unger også og ha litt tid til annet. Har sagt det samme her til snuppas lærer.Tiden er rimelig knapp ja.
Endte med at jeg sa til lærerne til gutta at om lekser tok så og så lang tid så valgte jeg vekk resten av leksene. Synes at å prate sammen og få litt tid sammen er viktigere. Spesielt siden mine sliter med å sette ord på ting og blir fort frustrerte.
Da er det veldig deilig de dagene de er raske og lekser er gjort på 30 min![]()
Ta meg med på hytta!Kjempe herlig![]()
En uke på hytta og en uke med ungene på SFO. Ferie for både store og små![]()
De har heldigvis ikke sagt noe på det, de er heller enigSyns det er helt innafor, de må få lov til å være unger også og ha litt tid til annet. Har sagt det samme her til snuppas lærer.
I deres tilfelle er det ihvertfall viktig med familietid, både for å hente seg inn og unngå å bli så frustrert.![]()
Kan pakke deg ned i koffertenTa meg med på hytta!vi skal bare være hjemme
![]()
Pju det er vra de har utelukka det da
Som læreren til snuppa sier.. De lærer mye iløpet av en dag og verken vi eller hun skal måtte slite oss ut på å absolutt lese leseleksa tre ganger når noen dager så holder det med en gang, bare noe blir gjortDe har heldigvis ikke sagt noe på det, de er heller eniglitt godt det da
Men blir herlig nå med masse tid til kos![]()
Her har jeg ikke fulgt med i timen.. Sykehuset?Forhåpentligvis får vi reise hjem fra sykehuset i dag, det er hvertfall mitt håp og plan![]()
Hva er planene for dagen der da?
Disney ja. Kan du alle seriene utenatt nå?Ja det er veldig greit å ha fått utelukketmen nå kjenner jeg at jeg er spent på legevissitten, da sykepleieren begynte å snakke om at vi måtte føre drikkeliste for å se om de må sette væske igjen til kvelden. Jeg vil jo hjem, det er helg og jeg sitter stuck på et lite rom med Disney channel her liksom haha
![]()
Måtte gjøre det samme når jeg kjøpte meg ny her også. Så på noen filmerjeg var og er utrolig nøye på min, leser og googler og ser på bilderfor å se om jeg har gjort riktig
God nattlykke til hos gyn
Uffa, stakkers lita.
Håper de finner ut av det og hun føler seg bedre
Det er typiskMen gjett hvem som våkna når jeg kom å la megNå blir det vel pupp i to timer før jeg kan sove litt for meg selv igjen..
![]()
Skal på hytta med mamma og mine brødre fra onsdag til søndagSom læreren til snuppa sier.. De lærer mye iløpet av en dag og verken vi eller hun skal måtte slite oss ut på å absolutt lese leseleksa tre ganger når noen dager så holder det med en gang, bare noe blir gjort![]()
Skikkelig deilig med tid sammenhar dere noen planer?
Tusen takkhåper det går fort over. Hadde jo nettopp en runde med feber og sykdom
![]()
Høres deilig utGod morgen![]()
![]()
Kjempe deiligHøres deilig ut![]()
Så godt å høre <3Hun føler seg bedre enn i går heldigvisSå ser ut som at hun er på bedringens vei
![]()