Skravletråd Mars!

Tiden er rimelig knapp ja.
Endte med at jeg sa til lærerne til gutta at om lekser tok så og så lang tid så valgte jeg vekk resten av leksene. Synes at å prate sammen og få litt tid sammen er viktigere. Spesielt siden mine sliter med å sette ord på ting og blir fort frustrerte.

Da er det veldig deilig de dagene de er raske og lekser er gjort på 30 min ;)
Syns det er helt innafor, de må få lov til å være unger også og ha litt tid til annet. Har sagt det samme her til snuppas lærer.

I deres tilfelle er det ihvertfall viktig med familietid, både for å hente seg inn og unngå å bli så frustrert. :-)

Syns det er helt innafor, de må få lov til å være unger også og ha litt tid til annet. Har sagt det samme her til snuppas lærer.

I deres tilfelle er det ihvertfall viktig med familietid, både for å hente seg inn og unngå å bli så frustrert. :-)
De har heldigvis ikke sagt noe på det, de er heller enig :) litt godt det da :)
Men blir herlig nå med masse tid til kos :D

Pju det er vra de har utelukka det da

Ja det er veldig greit å ha fått utelukket :) men nå kjenner jeg at jeg er spent på legevissitten, da sykepleieren begynte å snakke om at vi måtte føre drikkeliste for å se om de må sette væske igjen til kvelden. Jeg vil jo hjem, det er helg og jeg sitter stuck på et lite rom med Disney channel her liksom haha :P

De har heldigvis ikke sagt noe på det, de er heller enig :) litt godt det da :)
Men blir herlig nå med masse tid til kos :D
Som læreren til snuppa sier.. De lærer mye iløpet av en dag og verken vi eller hun skal måtte slite oss ut på å absolutt lese leseleksa tre ganger når noen dager så holder det med en gang, bare noe blir gjort :-)

Skikkelig deilig med tid sammen :-) har dere noen planer?

Ja det er veldig greit å ha fått utelukket :) men nå kjenner jeg at jeg er spent på legevissitten, da sykepleieren begynte å snakke om at vi måtte føre drikkeliste for å se om de må sette væske igjen til kvelden. Jeg vil jo hjem, det er helg og jeg sitter stuck på et lite rom med Disney channel her liksom haha :P
Disney ja. Kan du alle seriene utenatt nå? ;)
Håper alt er bra med deg :)

jeg var og er utrolig nøye på min, leser og googler og ser på bilder :P for å se om jeg har gjort riktig

God natt :) lykke til hos gyn
Måtte gjøre det samme når jeg kjøpte meg ny her også. Så på noen filmer:)

Men gjett hvem som våkna når jeg kom å la meg :P Nå blir det vel pupp i to timer før jeg kan sove litt for meg selv igjen.. :P
Det er typisk:rolleyes:
Her våknet hun rundt 30 min etter jeg hadde sovnet :p

Som læreren til snuppa sier.. De lærer mye iløpet av en dag og verken vi eller hun skal måtte slite oss ut på å absolutt lese leseleksa tre ganger når noen dager så holder det med en gang, bare noe blir gjort :-)

Skikkelig deilig med tid sammen :-) har dere noen planer?
Skal på hytta med mamma og mine brødre fra onsdag til søndag :) er høydepunkt for guttene det :) var liksom meg, mamma og min yngste lillebror som hadde gutta da de var liten. De forguder mormoren sin :D

Så får jeg en liten pause fra samboer også :P

Tusen takk :) håper det går fort over. Hadde jo nettopp en runde med feber og sykdom:(

Ikke noe gøy når de små er syke.. lillebror satte i gang etter ene vaksina og holdt det gående til neste vaksine nå sist, trudde jeg skulle bli gal jeg da :P

Back
Topp