Skjønner!! De krever ganske mye i skolealder synes jeg!! Så blir ganske så spennende
Ja de gjør det, de er mye mer selvstendige men samtidig så er det så mye mer som skal følges opp
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skjønner!! De krever ganske mye i skolealder synes jeg!! Så blir ganske så spennende
Alt bra med lillegutt1060 gram så er litt over samme som storesøster
god og rund rundt magen og han nevnte ikke noe med morkaken noe jeg antar er bra
tilbake 28. April
![]()
BT 120/85 stresset litt før timen, men han mente at det ikke var noe fare bare passe på pga spor av protein sist jeg tok urinprøve
Nå skal jeg kose meg litt i byenså vi snakkes jenter <3
Lillebror er mer lik meg![]()
Stakkar. God bedring og håper dere får hjem.Frøkna som ble lagt inn i går da hu var så dårlig. Men håper nå at vi snart kan få reise hjem![]()
Helt santJa de gjør det, de er mye mer selvstendige men samtidig så er det så mye mer som skal følges opp![]()
JaDet er det
Åh. Tova mariusvotter?![]()
Takk. Andre gangen på to uker nå![]()
Synes det er mye. Og enda ikke kvitt forkjølelsen sin som kom etter influensa![]()
Stakkar. God bedring og håper dere får hjem.
Alt for lenge!!Ja det ble litt avhengighetsskapende det fargeleggingsgreienegøy og kreativt!
Ja det var så kreepy, var hjemme med jenta min i tillegg
Å så gøy, fulgt med lege på det?
Helt sant![]()
Hva synes du har vært det beste med den store aldersforskjellen da?![]()
HerligDet at hun er så stor og hjelpsom. Veldig greit at hun kan gi broren mat mens jeg gjør noe annet, leker med han mens jeg lager middag. Hun forguder lillebroren og han lyser opp hver gang han ser henne. Når hun lå syk hjemme så var han borte å kikka til søstra flere ganger om dagen. De har et veldig tett bånd og han søker like mye trøst hos henne som hos meg![]()
Herlighåper på at guttene får et slikt godt forhold til lillesøster også
![]()
Ja det er helt utrolig med den søsken kjærligheten ❤ ja får håpe det, det vil de alle få stor glede av isåfall![]()
gleder meg noe helt vanvittig
![]()
Ja veldigDet skjønner jegde kommende storebrødrene gleder de seg og eller?
Ny vognposeHva har du bestilt?![]()
Måtte få litt mat og så sovnet hun etter hvert. Sovet dårlig i natt da, veldig vondt i magen:/Hehe ja ikke sant.. rart det derSovna hun igjen da?
Det at hun er så stor og hjelpsom. Veldig greit at hun kan gi broren mat mens jeg gjør noe annet, leker med han mens jeg lager middag. Hun forguder lillebroren og han lyser opp hver gang han ser henne. Når hun lå syk hjemme så var han borte å kikka til søstra flere ganger om dagen. De har et veldig tett bånd og han søker like mye trøst hos henne som hos meg![]()
Ja![]()
Stakkar lita. Men mange som blir syke kort tid etter influensaen i år.. Kanskje dra til lege å få tatt en crp og sjekka ører etc?
Stor forskjell på barna? Merker det er mye enklere med skolegutten og babyen enn 4 åringen og babyen![]()