Skravletråd Mars!

Alt bra med lillegutt ❤️ 1060 gram så er litt over samme som storesøster :) god og rund rundt magen og han nevnte ikke noe med morkaken noe jeg antar er bra :) tilbake 28. April :)

BT 120/85 stresset litt før timen, men han mente at det ikke var noe fare bare passe på pga spor av protein sist jeg tok urinprøve

Nå skal jeg kose meg litt i byen :) så vi snakkes jenter <3

Lillebror er mer lik meg :)

120/85 er jo ingen ting :p Hehe ;) godt timen gikk bra :)

Helt sant :)
Hva synes du har vært det beste med den store aldersforskjellen da? :)

Det at hun er så stor og hjelpsom. Veldig greit at hun kan gi broren mat mens jeg gjør noe annet, leker med han mens jeg lager middag. Hun forguder lillebroren og han lyser opp hver gang han ser henne. Når hun lå syk hjemme så var han borte å kikka til søstra flere ganger om dagen. De har et veldig tett bånd og han søker like mye trøst hos henne som hos meg :)

Det at hun er så stor og hjelpsom. Veldig greit at hun kan gi broren mat mens jeg gjør noe annet, leker med han mens jeg lager middag. Hun forguder lillebroren og han lyser opp hver gang han ser henne. Når hun lå syk hjemme så var han borte å kikka til søstra flere ganger om dagen. De har et veldig tett bånd og han søker like mye trøst hos henne som hos meg :)
Herlig ❤️ håper på at guttene får et slikt godt forhold til lillesøster også :)

Hehe ja ikke sant.. rart det der:) Sovna hun igjen da?
Måtte få litt mat og så sovnet hun etter hvert. Sovet dårlig i natt da, veldig vondt i magen:/

Stor forskjell på barna? Merker det er mye enklere med skolegutten og babyen enn 4 åringen og babyen :)

Sitter å venter på å ta CRP da jeg har blitt syk IGJEN. legen skrevet ut antibiotika allerede FØR CRP er tatt :P han ville ikke jeg skulle være syk nå når den beste delen av svangerskapet begynte. Hehehehe. Han er skjønn :)

Back
Topp