Skravletråd Mars!

Søvn får vente, se hva jeg fant I skapet :P
1458212865480.jpg

da er jeg hjemme og skal starte forsiktig med yoghurt og sjokomelk :) får svar om 2-3 dager. bestefar hentet meg han. snille besteforeldrene mine <3
jeg var dårlig frem til ca 15 min igjen da ble formen bedre, men er litt uvell så håper litt mat og drikke i kroppen gjør det godt :)

får se om det blir taxi i morgen. skal spise nå mens jeg ser serie, så sove litt. også må jeg ta unna litt husarbeid :)
Beklager at jeg ikke har helt fått med meg hva som har skjedd, men god bedring :) så hyggelig besteforelder:)

Så koselig!:) Hvilke farger da?
Fant selvfølgelig ikke bilde igjen av de. Men en i rød og hvit, mørkelilla og hvit, lyselilla og hvit pluss til mi frøken nordsjøgrønn og hvit :)

Har enda endel garn igjen av merino extra fine.. finner liksom bare ikke en genser å lage av det

Ja det blir det :) 5 år til sommeren :) Men vi har kjent hverandre fra vi var 4 år, men fant hverandre ikke før vi var voksne :p :)
Så gøy da :D jeg og gubben er vokst opp i samme område. Familiene våre kjenner hverandre, og søstrene våre kjenner hverandre. Alt fra lenge før vi møttes

Men jeg og gubben kjente ikke til hverandre før vi plutselig møttes på byen for 4 år siden:)

Back
Topp