Nei det ville ikke jeg turtTar ingen sjanser der![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei det ville ikke jeg turtTar ingen sjanser der![]()
Holder lenge med melkefri kostNei det ville ikke jeg turt![]()
Ja det blir detDet blir jo kjempespennendehar dere vært lenge sammen?
Beklager at jeg ikke har helt fått med meg hva som har skjedd, men god bedringda er jeg hjemme og skal starte forsiktig med yoghurt og sjokomelkfår svar om 2-3 dager. bestefar hentet meg han. snille besteforeldrene mine <3
jeg var dårlig frem til ca 15 min igjen da ble formen bedre, men er litt uvell så håper litt mat og drikke i kroppen gjør det godt![]()
får se om det blir taxi i morgen. skal spise nå mens jeg ser serie, så sove litt. også må jeg ta unna litt husarbeid![]()
Naaammm

Vekte henne 8.30 så det er ikke synd I megAlt for tidlig opp. Når stod hun opp igjen da?![]()
Ikke noe å tenke påBeklager at jeg ikke har helt fått med meg hva som har skjedd, men god bedringså hyggelig besteforelder
![]()
Så koselig!Det kan man![]()
Åh, jeg er litt lik. Rett før jul strkka jeg 4 gensere. Snøløv. Til alle småjentene i familien og til mi. Ble helt hekta å gensere![]()
Sjokolade vinner alltid
Sjokolade vinner alltid
Åh. Du må ha det ja. Funker det? For babyens del?Holder lenge med melkefri kost![]()
Ja, det gjør det helt klart. Fikk en helt ny baby som er mye mer fornøyd og mindre vondt i magenÅh. Du må ha det ja. Funker det? For babyens del?
Fant selvfølgelig ikke bilde igjen av de. Men en i rød og hvit, mørkelilla og hvit, lyselilla og hvit pluss til mi frøken nordsjøgrønn og hvitSå koselig!Hvilke farger da?
Jobb, jobbe ekstra, foreldremøtrVære inne ser det ut til. Snøvær ute
Dine?
Fikk sove lenge idag du også altsåVekte henne 8.30 så det er ikke synd I meg![]()
Gøy på svømming?Skal snart på babysvømming og jobb i kveld. Du da?
Oj så kjipt værFin vår vi har!
![]()
Dag 2. Det fortsetter å snø..konstant..hele døgnet
Så gøy daJa det blir det5 år til sommeren
Men vi har kjent hverandre fra vi var 4 år, men fant hverandre ikke før vi var voksne
![]()
![]()
Åh så fantastisk!Ja, det gjør det helt klart. Fikk en helt ny baby som er mye mer fornøyd og mindre vondt i magen![]()