Skravletråd Mars!

Kanskje det ja :) kan finne mye fint stoff på salg også, siden man ikke trenger store biten liksom. Men jeg er veldig spnn i rykk og napp når det kommer til håndarbeid. Får blod på tann og hekler iherdig en periode, for så å få periode hvor jeg ikke gjør noen tingm
Det kan man :)
Åh, jeg er litt lik. Rett før jul strkka jeg 4 gensere. Snøløv. Til alle småjentene i familien og til mi. Ble helt hekta å gensere :p

Den er kjip:( Ble litt stressa da det var tåke her i dag, tenkte med en gang at det var kommet masse snø, men heldigvis ikke :)

Egentlig sept, men siden jeg er gravid og skal ha i sept, flyttet vi til november ;)
Oj. Tøft med bryllup par måneder etter fødsel :D

God formiddag.
Fremdeles store problemer med nettet her, så får fremdeles nesten ikke skravlet.
Begynner å føle med litt bedre nå :)

da er jeg hjemme og skal starte forsiktig med yoghurt og sjokomelk :) får svar om 2-3 dager. bestefar hentet meg han. snille besteforeldrene mine <3
jeg var dårlig frem til ca 15 min igjen da ble formen bedre, men er litt uvell så håper litt mat og drikke i kroppen gjør det godt :)

får se om det blir taxi i morgen. skal spise nå mens jeg ser serie, så sove litt. også må jeg ta unna litt husarbeid :)

Ja, er ca 6 uker etter :) Men kjolen går ikke over magen også skal jeg sende den til skredder etter jeg har født ;) Blir uansett spennende :)
Det blir jo kjempespennende :) har dere vært lenge sammen?

Back
Topp