Da kan man jo gjøre detJeg ammer ikke, så derfor kjører jeg hardt ut med ketolysekuren![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da kan man jo gjøre detJeg ammer ikke, så derfor kjører jeg hardt ut med ketolysekuren![]()
Det kan manKanskje det jakan finne mye fint stoff på salg også, siden man ikke trenger store biten liksom. Men jeg er veldig spnn i rykk og napp når det kommer til håndarbeid. Får blod på tann og hekler iherdig en periode, for så å få periode hvor jeg ikke gjør noen tingm
Oj. Tøft med bryllup par måneder etter fødselDen er kjipBle litt stressa da det var tåke her i dag, tenkte med en gang at det var kommet masse snø, men heldigvis ikke
![]()
Egentlig sept, men siden jeg er gravid og skal ha i sept, flyttet vi til november![]()
Ja. Ikke så lurt om man ammerDa kan man jo gjøre det![]()
Ja. Ikke så lurt om man ammerDa kan man jo gjøre det![]()
Ja, er ca 6 uker etterOj. Tøft med bryllup par måneder etter fødsel![]()
Tror nok det er et lurt valg jaAkkurat det jeg også gjorde. Jeg får 18.5 måneder mellom mine så tror jeg trengte en søskenvogn
![]()
Hva skal du bruke de på ds?Har stort sett fått penger![]()
Takk snuppaOj. Det var mye! Flinke dere![]()
Neida, eller hun sov 20.30. Opp 6 i morgeshåper ikke det tok lang tid før hun sovna da![]()
Tar ingen sjanser derJa. Ikke så lurt om man ammer![]()
Det blir jo kjempespennendeJa, er ca 6 uker etterMen kjolen går ikke over magen også skal jeg sende den til skredder etter jeg har født
Blir uansett spennende
![]()
Alt for tidlig opp. Når stod hun opp igjen da?Neida, eller hun sov 20.30. Opp 6 i morgessovna igjen i 7 tiden da,jeg nekta å stå opp. Haha
![]()
Høres jo nesten.ut som om dere nærmer dere slutten alleredeTakk snuppasnekkerne lister i dag, då det var verdt det
![]()
Godt du føler deg bedreGod formiddag.
Fremdeles store problemer med nettet her, så får fremdeles nesten ikke skravlet.
Begynner å føle med litt bedre nå![]()
Sovet godt ja? Det skal jeg si deg:-D Selv etter vaksine har frøkna mi ett sovehjerte av det reneste gull.Hei hei![]()
Sovet godt i natt?
Jeg er og venter på legen for øyeblikket. Ellers tenker jeg å gå tur og å slappe av hjemme i dag![]()
Veldig godt.Godt du føler deg bedre![]()
Utnytt at du kan få deg ekstra søvn og hvile og gå å legg degVeldig godt.
Ganske slapp fremdeles så vurderer å gå å få meg en liten time på øret igjen