Genialt. Haaha
Ja ikkeverst. Noen gutter dro den lenger og fant (sitt eget) hår i en halvspist burger så da fikk de ny. Pøbler. Men den mettet gjerne to kompiser såh
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Genialt. Haaha
De hadde nok blitt litt kvalmeUsikker på om de hadde overlevd på det..![]()
Takk søte duTakk takk,samme til deg![]()
Noen våkne?![]()
ja men på vei i seng nå. Satte på en maskin med klær i svime så måtte vente på at den ble ferdig. IKKE behagelig å sovne over spisebordet altså! Men nå kan jeg legge meg![]()
ÅåhKjærestetur med mannen UTEN barn![]()
Ja ikkeverst. Noen gutter dro den lenger og fant (sitt eget) hår i en halvspist burger så da fikk de ny. Pøbler. Men den mettet gjerne to kompiser såh![]()
Håper du får noe søvn i senga.ja men på vei i seng nå. Satte på en maskin med klær i svime så måtte vente på at den ble ferdig. IKKE behagelig å sovne over spisebordet altså! Men nå kan jeg legge meg![]()
Vanligvis forventes voksne folk å ta ansvar selvTrodde man ble fulgt opp jeg :/ broren min blir det. Optiker setter opp time etter 6 mnd. Rart du ikke blir fulgt opp
Tror det skal bli en kjole til frøknsHva strikker du på?![]()
Du finner det sikkert ut etterhvert?Tror det skal bli en kjole til frøkns
Herlig når det er slik ♡Herlig![]()
Mi på snart 4 er også syk, hun sovnet oppå meg i 17 tiden i dag, det var så godt ♡
Takk ble nå mer enn forventetTrist da. Er helt utrolig vondt det er for mamma hjertet når barna er dårlige. God bedring håper dere for søvn nok
Tusen takk ♡♡Stakkars lillemann
God bedring!
Takk ja liker det ikke. Han blir alltid så forkjølt når vi har vært med en venninne av meg og datteren hennes som er 6 måneder eldre enn minÅh stakkars liten daMasse god bedring, det er så fælt når de små er syke..
Det er godt å høreTakk ble nå mer enn forventet![]()
Ja var en episodeen episoden?