Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha, så utspekulertJeg lurte han i begynnelsen, nå er han hektahaha
![]()
......og koser deg!Jeg knasker isbiter..
HerligJa så mammakos må til ♡♡
en episoden?20 min igjen før jeg sjal sove
Ja gjett da......og koser deg!![]()
Jeg har fri, kose meg hjemme og hente gutta tidligHva skal dere i morgen da?
Her skal jeg til legen. Så må høre i morgen når taxi kommer. Også om hun kan fremskyve timen min hos gynsykehuset ba meg om det, men helt glemt det
![]()
Sove godtNei nå var det visst natta
Skravles i morgen
Så koseligJeg har fri, kose meg hjemme og hente gutta tidlig
Lykke til hos legen![]()
Trist da. Er helt utrolig vondt det er for mamma hjertet når barna er dårlige. God bedring håper dere for søvn nokStakkar lille mini. Hadde fått en skikkelig hosterie rett før jeg sluttet på jobb så gubben måtte sitte med han til jeg kom hjem slik han fikk sitte litt oppreist. Hostet opp slim. Nå ligger han på brystet mitt og sover. Ser ut som jeg kanskje må sove sittende i natt slik han ikke får slike hosterier
God kveldGod kveld damer! Har dagen og kvelden vært bra?
Natta og sov godtNei nå var det visst natta
Skravles i morgen
Gleder oss masseSikkelig kos![]()
NattaSkal legge meg inntil den nydusja gubben min og sove litt jeg nå. Natta![]()
Dere må virkelig kose dere. Er jo reneste luksusenGleder oss masse![]()
Stakkars lillemannStakkar lille mini. Hadde fått en skikkelig hosterie rett før jeg sluttet på jobb så gubben måtte sitte med han til jeg kom hjem slik han fikk sitte litt oppreist. Hostet opp slim. Nå ligger han på brystet mitt og sover. Ser ut som jeg kanskje må sove sittende i natt slik han ikke får slike hosterier
Sov godt snuppaNei nå var det visst natta
Skravles i morgen
Nyt ren mannSkal legge meg inntil den nydusja gubben min og sove litt jeg nå. Natta![]()