Skravletråd Mars!

Takk❤ livmorhalsen er lang og lukket heldigvis. Har todelt livmor og har født i uke 33 to ganger tidligere, så tror ikke jeg går lengre enn to uker til,uansett bedre d enn at han kommer nå:) kom h*n for tidlig hos deg eller hjalp d? Hva var grunnen til rier hos deg?
Godt å høre :) det er MYE bedre at de kommer i uke 33 :) Hun kom 39+3 :)
Riene kom pga kraftig kynnere og det bygget seg opp. Gikk med rier av og på fra uke 29 fikk da nebbing. 2 cm åpning innvendig. Men gikk med dette helt til 39+3 så har sterk livmorhals :)
Men nå begynner jeg å engste meg litt ... Har hatt smerter ved skambeinet og nedpress. Skal få fremskyndet gyn timen min :)

Hva er din grunn?

Åååh det er så digg!
Da jeg var gravid MÅTTE jeg ha lollipop saftis, og jeg måtte tygge den, ikke sutte på den! Spiste sikkert 3-4 stk hver dag..
Hehe :p
Meg og isbiter er "et tygg og du er hekta"

Stakkar lille mini. Hadde fått en skikkelig hosterie rett før jeg sluttet på jobb så gubben måtte sitte med han til jeg kom hjem slik han fikk sitte litt oppreist. Hostet opp slim. Nå ligger han på brystet mitt og sover. Ser ut som jeg kanskje må sove sittende i natt slik han ikke får slike hosterier

Stakkar lille mini. Hadde fått en skikkelig hosterie rett før jeg sluttet på jobb så gubben måtte sitte med han til jeg kom hjem slik han fikk sitte litt oppreist. Hostet opp slim. Nå ligger han på brystet mitt og sover. Ser ut som jeg kanskje må sove sittende i natt slik han ikke får slike hosterier
Stakkars liten da :(

Stakkar liten :(

Stakkars lillegull

Back
Topp