Akkurat ja, det jeg ikke gidder. Arbeid altså. Har nok av det![]()
Hehe! Mate dem er jo piece of cake. Er mere styr å rense og skifte vann..er det jeg ikke gidder
Jeg overlater det til han
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Akkurat ja, det jeg ikke gidder. Arbeid altså. Har nok av det![]()
Godt dere lærte litt
Bedre lykke neste gang..
Oooh, det fikser du vel
Er ikke mannen på jobb??
Litt som meg med andre ord.
Sitter og ser på posen med strikketøyet mitt
Spent på hva det ble?Da har jeg omsider valgt dessert![]()
Oi, så spennendeNår tror jeg jeg vet om en liten gutt som kommer til å bli kjempe glad for bursdagskaken sin på lørdag
Jeg har oppskrift på en sjokoladekake, egentlig for voksene, men kan lett gjøres barnevennlig, som er ment å falle sammen når den kommer ut av ovnen og man skal fylle krem i kratret.
Jeg tenker jeg deler den i to, putter krater-delen nederst og fyller den med krem og nonstop slik at nonstopen renner ut når man åpner kaken.
Må bae få laget den uten at han ser det...
Det er bra. Hva strikker du på?Strikking er faktisk ikke så ille
Så lykkelig og glad du er daLa la la la la la la la la![]()
Håper jeg også, feberfri tuppe og mamma uten vondt bekken. Frykter det motsatte.Håper den blir fin![]()
Flink du erFikk rocket likevel, deilig
Høres du som noe jeg ville gjort ogsåHehe! Mate dem er jo piece of cake. Er mere styr å rense og skifte vann..er det jeg ikke gidder
Jeg overlater det til han![]()
Ja det er hanHan er snill med meg må jeg innrømme![]()
Håper det hjelper !Fikk rier,så ligger med riehemmende drypp og har fått lungemodning sprøyte, alt er heldigvis fint med pjokken og håper han holder seg inne lengst mulig![]()
Da håper jeg du får en god natt og våkner opp uten hodepineOg nå skal jeg legge meg tenker jeg![]()
Bare overtrøttSå lykkelig og glad du er da![]()
Ok det finner du vel ut avI morgen er det ytrefilet av villsvin, og på lørdag er det elgstek.
Sitter og tenker på tilbehør
Jeg lurte han i begynnelsen, nå er han hektaJa det er han
Min hadde nektet![]()
Nei ikke jegLa alle seg ?
Det skjønner jegOg jeg er ikke misunnelig i det hele tatt![]()
Vi er 3 stkEr dere mange eller?