Skravletråd Mars!

Stå opp :p

Lage gjele til ostekake
Stallen med modern og naboen hennes
Så hjem bakke for en helg hos min far.

Han har ikke sett den lille siden fødselen

Hva slags smak blir det på ostekaken denne gangen? :)
En helg hos far høres koselig ut❤️ Han gleder seg sikkert som en unge til å møte lille poden :)

Hva slags smak blir det på ostekaken denne gangen? :)
En helg hos far høres koselig ut❤️ Han gleder seg sikkert som en unge til å møte lille poden :)
Nå blir det sitron og blåbær den skal være med til min far. Han hadde bursdag den 21 januar og vi fikk ikke dratt ditt:)

Tja helt greit :) sitter på jobb med burn , før det braker løs :P

Du da ?

Ja, kan med stor glede fortelle at jeg har sovet ganske godt!!

Åå.. Burn!! Elsk.. Savner tidene hvor jeg kunne drikke og spise hva jeg ville.. :D Jeg pleide alltid drikke en burn før morgenskiftene mine når jeg jobbet på sykehjem :D Var ganske Burnavhengig!! :D

Hva jobber du med? :)

Nam! Høres utrolig godt ut :D
Håper du legger ut bilde av den når du er ferdig :D

Bor faren din langt unna eller?
Ja han bor ca 4 timer fra oss så det ee ikke så langt men langt nok wtter at L ble født:)

Hvordan var natten din og hva er planene for dagen?

Åå.. Burn!! Elsk.. Savner tidene hvor jeg kunne drikke og spise hva jeg ville.. :D Jeg pleide alltid drikke en burn før morgenskiftene mine når jeg jobbet på sykehjem :D Var ganske Burnavhengig!! :D

Så deilig :) ja det er kjempe godt :P hvilken liker du best ? Jeg har Drikki en del burn og redbull denne uken faktisk :P jeg er kokk

Savner også det å spise hva jeg vil...cola uendelig med kaffe *glise*

Godt det ikke bare er oss :p holder dere på å pusse opp? :)
Vi har nettopp byttet etasje i huset med svigerforeldrene mine ;) den etasjen vi har nå har kun ett soverom så skal ta deler av stuen til soverom. Får opp vegg i løpet av uken. Gleder meg som en unge :P

God morgen
Hurra for fredag :)
God morgen :) jaa endelig helg. Planer for helgen? Vi får besøk i kveld av en venninne av meg. Hoho jeg må rydde :o
God morgen :D
Endelig fredag :)) Deilig med helg :D

Deilig når de små sover lenge :P :D
Snuppa og jeg sovnet i sengen klokken 19.00 i går. Hun sov fra da frem til kl. 07.00 i dag tidlig.. Våknet kun 4 ganger for mat.. LYKKE❤️

Hva er planen for dagen og helgen? :D
Oiii :D sov hun helt rundt? Her sovna hun 18:30 i går. Våkna i 23 tiden for mat og en gang i 2 tiden, da var det smokken :p så "vekket" mannen henne da han dro :p alarmen hans ringer så høyt at sikkert de som bor over hører den :p

Idag får vi besøk av en venninne av meg. Så jeg må rydde :o eller prøve hvertfall. Ikke lett når J krabber etter meg :p
Hva med deg? :)

God morgen :) jaa endelig helg. Planer for helgen? Vi får besøk i kveld av en venninne av meg. Hoho jeg må rydde :eek:

Oiii :D sov hun helt rundt? Her sovna hun 18:30 i går. Våkna i 23 tiden for mat og en gang i 2 tiden, da var det smokken :p så "vekket" mannen henne da han dro :p alarmen hans ringer så høyt at sikkert de som bor over hører den :p

Idag får vi besøk av en venninne av meg. Så jeg må rydde :eek: eller prøve hvertfall. Ikke lett når J krabber etter meg :p
Hva med deg? :)
Koselig med besøk da.

Her skal vi til Oslo i kveld på p4 vinterlyd og resten av helgen skal jeg på jentehelg

Back
Topp