Håper du sov godtSkal legge meg inntil den nydusja gubben min og sove litt jeg nå. Natta![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper du sov godtSkal legge meg inntil den nydusja gubben min og sove litt jeg nå. Natta![]()
He he det var myeEr så klar for 6 timer til med søvn
...![]()
God morgenGoood morgen damerdet er fredag woop woop
Jeg og lille J sov helt til 7:30 idagwohoo.
Huff da! Du må gå forsiktig.God morgen
Kløna klarte kunststykket å snuble i noe i trappen og smelle hodet i veggen. Nå har jeg hodepine
Sovet 6 timer med 30 min amme opphold. Men kjenner at kroppen trenger mer.He he det var mye![]()
Ja må gjøre detHuff da! Du må gå forsiktig.
Joda har sovet helt greit de timene jeg sovSovet 6 timer med 30 min amme opphold. Men kjenner at kroppen trenger mer.
Sovet godt?
Hva er planene for dagen?Gpd morgen bv. Ny dag nye muligheter og det er freedaaag
![]()
Jeg er en slik idiot som bare begynner uten oppskrift på noe jeg egentlig ikke kan, krysser fingrene og håper på det besteDu finner det sikkert ut etterhvert?
Jeg er sånn der pingle som har oppskift jeg...
Slikt gjør ikke jeg. Kan endre på en oppskift, men må ha et utgangspunkt på størrelseJeg er en slik idiot som bare begynner uten oppskrift på noe jeg egentlig ikke kan, krysser fingrene og håper på det beste![]()
Kos dere med bursdagsfeiring i helgenDa var det fredag.
Her er det først en time hjemmekontor, lege, to møter og så er det helg.
Skal feire 9 års dagen til eldsten i helgen.
Hjelp er han blitt så gammel allerede, syns ikke det er lenge siden han var baby
Stå oppHva er planene for dagen?
Tiden flyr fort! Min er ikke mer enn 7,5 men heidundrende hvor fort det har gåttDa var det fredag.
Her er det først en time hjemmekontor, lege, to møter og så er det helg.
Skal feire 9 års dagen til eldsten i helgen.
Hjelp er han blitt så gammel allerede, syns ikke det er lenge siden han var baby
Goood morgen damerdet er fredag woop woop
Jeg og lille J sov helt til 7:30 idagwohoo.
God morgen
Kløna klarte kunststykket å snuble i noe i trappen og smelle hodet i veggen. Nå har jeg hodepine