Skravletråd mandag 21 august

stardust kva dato er jenta di født, berre lurte for eg lurer på om tickeren min blei feil, ser at di jente skal være tre dager yngre en mi.
 
Sånn som Shakira ja[:D][;)]
 
Kan anbefales å gå på magedans ja - det er kjekt!! Og som sagt bra for å trene opp bekken og mage etter fødselen[:)]
 
 
 
må bare dele det med dere,i tilfelle noen har det samme problemet:
 
fikk tips om å bytte til større tytt pga hun mister den hele tiden når hun skl legge seg å jeg må løpe inn og ut en stund før hun sovner skikkelig.å bytte til større har faktisk ikke falt meg inn en gang[8|]
 
kjøpte nye ,større tytter(smokker for dem som sier det[:D])i dag.la henne halv ni.å har ikke hørt et pip siden.har jo måtte sjekke noen ganger for det var så uforskamma stille[:D][>:]
 
men da har hun ligget der med tytten i munnen å drømt så søtt[:)]så lenge hun klarer å holde på tytten sovner hun.
 
ORIGINAL: Stardust

må bare dele det med dere,i tilfelle noen har det samme problemet:

fikk tips om å bytte til større tytt pga hun mister den hele tiden når hun skl legge seg å jeg må løpe inn og ut en stund før hun sovner skikkelig.å bytte til større har faktisk ikke falt meg inn en gang[8|]

kjøpte nye ,større tytter(smokker for dem som sier det[:D])i dag.la henne halv ni.å har ikke hørt et pip siden.har jo måtte sjekke noen ganger for det var så uforskamma stille[:D][>:]

men da har hun ligget der med tytten i munnen å drømt så søtt[:)]så lenge hun klarer å holde på tytten sovner hun.

oi takk for tipset!!! åssen str kjøpte du?
 
Jeg gikk på en smell etter min raske og lette fødsel....
Fikk skikkelig bekkenløsning i venstre hofte/rumpeball... strålet nedover i isjasen så jeg nesten ikke kunne gå eller snu meg i senga..
Gikk til kiropraktor og hadde 4 behandllinger, nå er jeg helt bra!![:)] 
 
 
ORIGINAL: Marihøne77

Sånn som Shakira ja[:D][;)]

Kan anbefales å gå på magedans ja - det er kjekt!! Og som sagt bra for å trene opp bekken og mage etter fødselen[:)]
 
 


hmm noe å tenke på,men jeg trodde alle magedansere hadde litt mage,så di har noe å riste på[:D]

lalina:hun er født 11 juni.men jeg tror ikke tickeren min stemmer.spørs hvordan vi regner det...i uker eller mnd.
 
tenkte faktisk å ordne opp i det i dag..men har ikke kommet så langt,di skravler så fælt her inne[:D]
 
uff dette hørtes ikkje noe kjekt ut katrine, kor kjapp var fødselen din da?
 
Så bra da! Her funker MAMsmokkene som bare det. Han vil ikke ha noe annet. Har prøvd NUK sine men de bare spytter han ut. Tror de er litt mindre[8|]
Uansett.. kjekt å finne noe som funker sånn ar de roer seg og sover litt.
 
Adrian har no et godt sovehjerte han...skulle bare ønske han kunne sove litt lenger om gangen, det gar i amming hver 3. til 4. time enda her på natten. Men han sovner fort igjen på natten heldigvis[:)]
 
ORIGINAL: ale82

ORIGINAL: Stardust

må bare dele det med dere,i tilfelle noen har det samme problemet:

fikk tips om å bytte til større tytt pga hun mister den hele tiden når hun skl legge seg å jeg må løpe inn og ut en stund før hun sovner skikkelig.å bytte til større har faktisk ikke falt meg inn en gang[8|]

kjøpte nye ,større tytter(smokker for dem som sier det[:D])i dag.la henne halv ni.å har ikke hørt et pip siden.har jo måtte sjekke noen ganger for det var så uforskamma stille[:D][>:]

men da har hun ligget der med tytten i munnen å drømt så søtt[:)]så lenge hun klarer å holde på tytten sovner hun.

oi takk for tipset!!! åssen str kjøpte du?

 
mam sine 4+mnd.syns den var litt stor kansje men den satt som et skudd[:D]di har jo fra 0-6 mnd men di er jo ganske små,4+ er det litt mer kul på toppen[;)]
 
ORIGINAL: lalina

uff dette hørtes ikkje noe kjekt ut katrine, kor kjapp var fødselen din da?

 
våkna halv ett på natta av at riene satte i gang og ed ble født tre på to... en og en halv time etter...[8|]
 
ORIGINAL: Marihøne77

Så bra da! Her funker MAMsmokkene som bare det. Han vil ikke ha noe annet. Har prøvd NUK sine men de bare spytter han ut. Tror de er litt mindre[8|]
Uansett.. kjekt å finne noe som funker sånn ar de roer seg og sover litt.
 
Adrian har no et godt sovehjerte han...skulle bare ønske han kunne sove litt lenger om gangen, det gar i amming hver 3. til 4. time enda her på natten. Men han sovner fort igjen på natten heldigvis[:)]

 
prøvde også nuk sine når vi kom fra sykehuset(fikk dem i gave)men di var altfor "trange"rundt munnen.den kom ikke skikkelig inntil munne pga bolleskinna[:D]åså var di så små og rare på tytten[8|]
 
ORIGINAL: katrine35+

ORIGINAL: lalina

uff dette hørtes ikkje noe kjekt ut katrine, kor kjapp var fødselen din da?


våkna halv ett på natta av at riene satte i gang og ed ble født tre på to... en og en halv time etter...[8|]

 
oi,nesten sremmende hvor fort det kan gå,har det gått fort med di to andre også[8|]
 
eg synes det gikk fort med meg, men vi blir jo rene sinka i forhold til dere!!!....!!
vannet gikk klokken 0.30 og klokken 0303 var ho født, sykebilen kom å hentet oss klokken 01.00
 
ORIGINAL: Stardust

ORIGINAL: Marihøne77

Så bra da! Her funker MAMsmokkene som bare det. Han vil ikke ha noe annet. Har prøvd NUK sine men de bare spytter han ut. Tror de er litt mindre[8|]
Uansett.. kjekt å finne noe som funker sånn ar de roer seg og sover litt.
 
Adrian har no et godt sovehjerte han...skulle bare ønske han kunne sove litt lenger om gangen, det gar i amming hver 3. til 4. time enda her på natten. Men han sovner fort igjen på natten heldigvis[:)]


prøvde også nuk sine når vi kom fra sykehuset(fikk dem i gave)men di var altfor "trange"rundt munnen.den kom ikke skikkelig inntil munne pga bolleskinna[:D]åså var di så små og rare på tytten[8|]

 
Jepp, samme her
 
Hm skal prøve MAM sine 4 mnd+ neste gang jeg kjøper for han har en tendens til å miste smokken ofte... kanskje den litt større holder seg mer på plass som du sier[:)]
 
hehehe... Tytten... Så morsomt ord! Elsker dialekter!
 
ORIGINAL: katrine35+

ORIGINAL: lalina

uff dette hørtes ikkje noe kjekt ut katrine, kor kjapp var fødselen din da?


våkna halv ett på natta av at riene satte i gang og ed ble født tre på to... en og en halv time etter...[8|]

 
Oooii det var UTROLIG fort da!! Godt du kom deg på sykehuset da?
 
ORIGINAL: Marihøne77

ORIGINAL: Stardust

ORIGINAL: Marihøne77

Så bra da! Her funker MAMsmokkene som bare det. Han vil ikke ha noe annet. Har prøvd NUK sine men de bare spytter han ut. Tror de er litt mindre[8|]
Uansett.. kjekt å finne noe som funker sånn ar de roer seg og sover litt.
 
Adrian har no et godt sovehjerte han...skulle bare ønske han kunne sove litt lenger om gangen, det gar i amming hver 3. til 4. time enda her på natten. Men han sovner fort igjen på natten heldigvis[:)]


prøvde også nuk sine når vi kom fra sykehuset(fikk dem i gave)men di var altfor "trange"rundt munnen.den kom ikke skikkelig inntil munne pga bolleskinna[:D]åså var di så små og rare på tytten[8|]


Jepp, samme her
 
Hm skal prøve MAM sine 4 mnd+ neste gang jeg kjøper for han har en tendens til å miste smokken ofte... kanskje den litt større holder seg mer på plass som du sier[:)]

 
ja,ser for meg hun har mer å klammre tunga rund.så den sitten bedre[:)]
 
ORIGINAL: lalina

eg synes det gikk fort med meg, men vi blir jo rene sinka i forhold til dere!!!....!!
vannet gikk klokken 0.30 og klokken 0303 var ho født, sykebilen kom å hentet oss klokken 01.00


 
Utrolig fort på deg og!!
 
Låg over et døgn eg...
 
ORIGINAL: lalina

eg synes det gikk fort med meg, men vi blir jo rene sinka i forhold til dere!!!....!!
vannet gikk klokken 0.30 og klokken 0303 var ho født, sykebilen kom å hentet oss klokken 01.00


Hvorfor sykebil? Nøyaktig hvor mye før temin kom Sofie? Var det en dramatisk fødsel?
 
*carinaskammersegforåværesånysgjerrig*
 
Back
Topp