Skravletråd mandag 21 august

Er forresten godt i gang med hjemmesiden til Ben nå, og jeg håper å få den oppe og gå i løpet av uka.
 
I morgen skal vi til kiropraktor for tredje gang og bestemor (mamman min) skal bli med.
Må sjekke når timen var, for det har jeg glemt.
 
Men da sier jeg god natt !!!
Kos dere ut i natten.............[:)]
 
ORIGINAL: lalina

hei og hå, noen som har lyst å prate litt?

 
Så kom du akkurat når jeg skal Zzzzzzzzzzove[:D]
 
natta irene!
 
Alt bra Lalina? Mannen ute på sjyin?
 
ORIGINAL: Irene30

ORIGINAL: lalina

hei og hå, noen som har lyst å prate litt?


Så kom du akkurat når jeg skal Zzzzzzzzzzove[:D]

ja ikkje sant, korleis står det til over fjorden?
 
ORIGINAL: katrine35+

natta irene!

 
Ok da........... natta![;)]
 
NATTA IRENE!!
vi snakkes sikkert i morra igjen!! hehehehe [;)]
 
ORIGINAL: lalina

ORIGINAL: Irene30

ORIGINAL: lalina

hei og hå, noen som har lyst å prate litt?


Så kom du akkurat når jeg skal Zzzzzzzzzzove[:D]

ja ikkje sant, korleis står det til over fjorden?

 
Egentlig bra, men Ben sover dårlig om nettene. Og siden han sover NÅ så bør jeg krype i køya selv...
Så vi får snakkes. Er helt sikkert noen skravlesjuke her.. Jeg får skravle med meg selv i søvne jeg....[8D]*overtrøtt*
 
nope irene, fortsatt hjemme, men reiser på neste mandag[:(]
men eg har jo vært veldig heldig han har jo nå hver hjemme i 9 uker.så det veier jo litt opp for all den tiden han var vekke under graviditeten
 
natta irene sove godt
håper du og ben får en fin natt, sender over litt søvn dryss til dere begge.
 
ORIGINAL: Irene30

ZZZzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
Hvorfor sitter jeg her når Benjamin sover i senga si og jeg er helt på trynet trøtt og sliten?????
Hei jeg heter Irene og er BV-AVHENGIG!!!

 
*alle i kor*"hei irene"[:D]
 
velkommen i kubben.
 
hei lalina,[:)]
 
kathrine35+:ja godt å lade opp batteriene skikkelig før du heiver deg på denne galne bølgen[:D]
 
Hei! Så mange det er her i kveld da!! Kjekt[:)]
Har vært på magedanskurs i kveld... va kjempekjekt å begynne igjen...har gått noen kurs før. Kjente det litt i såret på magen(keisersnittet) men hadde trodd det skulle kjennes mer. I følge lege og jordmor er det bra å trene magendans etter keisersnitt ( og fødsel) så eg kjører no på[;)]
 
ORIGINAL: Irene30

Er forresten godt i gang med hjemmesiden til Ben nå, og jeg håper å få den oppe og gå i løpet av uka.

I morgen skal vi til kiropraktor for tredje gang og bestemor (mamman min) skal bli med.
Må sjekke når timen var, for det har jeg glemt.

Men da sier jeg god natt !!!
Kos dere ut i natten.............[:)]

 
håååper det gjør susen for ben.jeg ga meg etter 3 ganger,følte ikke det hjalp å ville ikke gå bare for å være på den sikkre siden liksom(ikke minst for pengene sin skyld)men etter en uke følte jeg det bedra seg litt.det er ikke  helt bra men bedre.promper mer og sover lengre på natten.har hatt  "tilbakefall" et par netter,men[8|]
 
Hellu damer...
 
Amalie har hatt mageknip. Tror hun reagerer på at jeg spiser egg.
Å vanligvis så spiser hun hver 3. time. Men ved neste måltid ville hun ikke ha... bare pitte litt etter 4 timer... la henne tilslutt og da sovna hun. *sukker* Håper lillegull spiser godt i natt dha...
 
Hei Lalina!
 
ORIGINAL: Marihøne77

Hei! Så mange det er her i kveld da!! Kjekt[:)]
Har vært på magedanskurs i kveld... va kjempekjekt å begynne igjen...har gått noen kurs før. Kjente det litt i såret på magen(keisersnittet) men hadde trodd det skulle kjennes mer. I følge lege og jordmor er det bra å trene magendans etter keisersnitt ( og fødsel) så eg kjører no på[;)]

 
stilig,vi har en magedanser her inne[:)]gjør dere slik som shakira??[:D]
 
hei lalina[:D]
 
 
ORIGINAL: Marihøne77

Hei! Så mange det er her i kveld da!! Kjekt[:)]
Har vært på magedanskurs i kveld... va kjempekjekt å begynne igjen...har gått noen kurs før. Kjente det litt i såret på magen(keisersnittet) men hadde trodd det skulle kjennes mer. I følge lege og jordmor er det bra å trene magendans etter keisersnitt ( og fødsel) så eg kjører no på[;)]

nei så gøy! skal begynne 5.sept jeg!!gleder meg masse,det er noe jeg alltid har hatt lyst å lære meg!!![;)]
 
Spreke damer!! [:D] Magedans - stilig!
 
 
Back
Topp