Skravletråd mandag 21 august

Har ingen faste spiserutiner her egentlig, men er vel stort sett 2,5-3- timers mellomrom mellom mating på dagen og ingen om natta lenger. (natta=når vi legger oss i 23-24tia til 08 om morran)
 
I dag stod jeg opp kl 07.15 og vaska badet og begynte å rydde/støvsuge hehe. Fikk ikke helt roa på meg. Sovna ikke før ca 02.30 i natt heller ( ) , så derfor la jeg meg igjen etter ryddeseansen og stod opp igjen 13.
 
HJÆÆÆÆLP JEG ER SÅÅÅ REDD FOR VEPS [:o] måtte nettopp drepe en som lå her på gulvet i sted.... hvor kommer de fra! jeg tør jo ikke å ha vinduer oppe lenger [:(] buuhuu, nå kan høsten komme- og utrydde alle insekter!!!
 
Strax får vi besøk av 4 venninner, blir koselig [:)] 
 
 
 
He-he, Marylin er så morsom [:D] Hun ligger og ser på meg med store øyne der jeg driver med styrkeøvelser på gulvet. Pludrer i vei og heier på mamman sin [:)]
 
Faste spisetidspunkter er det heller ikke her. Får mat hver 3.-4. time på dagen og litt sjeldnere på natta.
 
Oj, nå beg. hun visst å sutre litt. Får komme oss ut på trilletur før sambo kommer hjem... Og så BABYSVØMMING [:)][:)][:)][:)]
 
hallu jenter!!
thea emilie har ikke spist siden 10.30 og hver gang det virker som om hun er sulten så prøver jeg å gi henne,men da setter hun i et hyyyyl!!! hun vil rett og slett ikke ha puppen min [:(][:(] sitter her og pumper meg for harde livet,kanskje hun vil ta flaska da.....[8|] *håpe,håpe* må løpe hun griner!!!
 
huff da... kanskje hun har vondt i magen sin? ikke vet jeg..[8|]
 
Jeg laga kyllingpastasalat med gresk dressing som vi hadde i pitabrød.[8D]
 
Har dere fått faste tidspunkt på amminga/matinga, eller er det varierende??

 
 
det kommer an på dagens første måltid...noen ganger sover hun lengre osv.men jeg timer kveldsmåltidet til halv ni.resten varierer fra 3-4 timers mellomrom.mer 4 timer nå å ikke skrik med en gang hun blir sulten.[:)]
 
hjelp! hun vil bare ha flaska...[:(][:(][:(] 2 ganger har hun tatt den nå og drukket alt opp,[:(] *håpe håpe* at det er bare noe hun har funnet på og at det gir seg....
 
ORIGINAL: ale82

hjelp! hun vil bare ha flaska...[:(][:(][:(] 2 ganger har hun tatt den nå og drukket alt opp,[:(] *håpe håpe* at det er bare noe hun har funnet på og at det gir seg....

 
gir du eksra mme på kvelden eller til hvert måltid[8|]
 
Linn var sånn på lørdag, ville ikke ha noe særlig mat til kvelds, men sov visst helel natta alikevel.. hadde jo barnevakt til de på lørdag. gikk heldigvis bra, så tydligvis ikke noe problem å ha barnevakt. men muttern måtte inrømme at det gikk i ett når de våknet og det var to å skifte bleie på og mate. [:D]
 
ORIGINAL: Stardust

ORIGINAL: ale82

hjelp! hun vil bare ha flaska...[:(][:(][:(] 2 ganger har hun tatt den nå og drukket alt opp,[:(] *håpe håpe* at det er bare noe hun har funnet på og at det gir seg....


gir du eksra mme på kvelden eller til hvert måltid[8|]

gir ikke mme,kun pumpa morsmelk--
 
ORIGINAL: ale82

ORIGINAL: Stardust

ORIGINAL: ale82

hjelp! hun vil bare ha flaska...[:(][:(][:(] 2 ganger har hun tatt den nå og drukket alt opp,[:(] *håpe håpe* at det er bare noe hun har funnet på og at det gir seg....


gir du eksra mme på kvelden eller til hvert måltid[8|]

gir ikke mme,kun pumpa morsmelk--

 
okay,tenkte siden du ga fra flaske[:)]får ikke håpe hun bare vil ha flaske tutten nå da siden det er mm du gir alikevel....men det er jo slikt amme skjold(vist det var det det het[8|])itilfelle krise[:)]
 
ORIGINAL: xcrazyx

hun våknet sånn halvveis nå, så jeg fikk gitt henne ca 100ml....så da skal vel natten være reddet!!

 
hehe det er godt...du har jo rene tonerose du da...."sara sov i hundre år hundre år hundre år...."[:D]
 
uff for håpe at hun tar puppen i natt da.. jeg for ha noe på lur i tilfelle...
 
ANITA:
 
den stilige lenka/smykke oliver har på seg på uken bilde.......så ut som en liten" gangsta" der han satt
 
 
 
ORIGINAL: ale82

uff for håpe at hun tar puppen i natt da.. jeg for ha noe på lur i tilfelle...

 
rart hun ikke vil ta puppen plutselig da[8|]har hun fått mye flaske?
 
*gommler kremtopper*
 
lite action her da......[8|]hei katrine35+,lenge siden...hvordan går det med deg og minsten[:)]
 
ORIGINAL: Stardust

ORIGINAL: ale82

uff for håpe at hun tar puppen i natt da.. jeg for ha noe på lur i tilfelle...


rart hun ikke vil ta puppen plutselig da[8|]har hun fått mye flaske?

nei det akkurat det hun ikke har...hmmm rart...
enig med deg,lille oliver likner på en liten "ganster" hihihihi
 
ORIGINAL: Stardust

*gommler kremtopper*

lite action her da......[8|]hei katrine35+,lenge siden...hvordan går det med deg og minsten[:)]

heisann! det går bra med oss!!
 
 
ORIGINAL: xcrazyx

ORIGINAL: Stardust

ORIGINAL: xcrazyx

hun våknet sånn halvveis nå, så jeg fikk gitt henne ca 100ml....så da skal vel natten være reddet!!


hehe det er godt...du har jo rene tonerose du da...."sara sov i hundre år hundre år hundre år...."[:D]
vel...hun har snudd litt på d igjen, å sover nå 10-12 timer ca...var nede på 8 timer og noen netter her[8|]

 
uffda,bare 8 timer i strekk...stakkars deg[:D][;)]jeg regner med vi kommer til å få noen perioder der døgn ryttmen forandrer seg,før den sitter skikkelig.[:)]
 
ORIGINAL: xcrazyx

ååå for en dag....Sara har vært såååå vrang, ikke villet noen ting, bare sitte på fanget!
har heller ikke spist som hun pleier, måtte ty til grøt til "middag" til henne, og hun ville ikke ha noen ting til kvelds....lurer på hvor lenge hun sover nå[:'(]
Er så utrolig sliten så jeg håper hun sover i natt!!

Hun har sikkert ikke vært helt i form i dag da.. slik som kan skje oss. Og da er mammas fang godt å ha!!
 
Back
Topp