Skravletråd Liljekonvall

Du jobber veldig lange dager. Er det normalt i din jobb?

Ja, det er det. Men jobber da man-tor. Fri fredager normalt sett :) Men jeg har 2 jobber, så jobber en dag i uken der. Men der er det kun 6 timer :)
 
Ja, det er det. Men jobber da man-tor. Fri fredager normalt sett :) Men jeg har 2 jobber, så jobber en dag i uken der. Men der er det kun 6 timer :)

Aha :)
Høres hektisk ut, men samtidig så høres det jo ut som du trives :)
 
Jeg veier ikke maten til vanlig, vil ikke at ungene skal se det. Jeg husker at mamma gjorde det da jeg var ung, og det føltes ubehagelig. Husker hun ikke kunne spise det samme som oss, og det var veldig tydelig at hun slanket seg. Eldste jenta mi er en type som legger merke til slikt, så jeg lar veiingen være. Men jeg veide maten min før, så jeg har en viss peiling på kaloriinntaket.
God innstilling å ikke bidra til kroppspress. :)

Jeg veide maten en uke for litt siden som del av et forskningsprosjekt. Da lurte guttene mine på hvorfor. Jeg forklarte at det var for å se at jeg fikk i meg nok av ulike næringsstoffer i løpet av dagen, og for å lære mer om hva jeg kanskje spiser for lite av om det er noe jeg mangler i kostholdet. Ved å veie og regne på det blir jeg mer bevisst på sammensetninger av mat, og det vil også gi meg nyttig kunnskap om hva slags mat hele familien bør spise. Det var sant denne gangen, men jeg tror at om jeg hadde veid for å slanke meg, så hadde jeg dratt en hvit en om kontroll på at vi har et fornuftig kosthold med nok av viktige byggesteiner:)
 
Aha :)
Høres hektisk ut, men samtidig så høres det jo ut som du trives :)

Altså, når det regner og blåser surt og kaldt, så er det kjipt å stå ute :p
Men når det er sol, så er det bare deilig :D
 
Hva har dere med i matpakka i dag?
Jeg er i gang med 13timers arbeidsdag, så i min er det 3 brødskiver med ost og agurk, druer, blåbær, 3 store jordbær, 1 gulrot og 1 pære :)
Frokosten min ble bare bra granola med blåbær Biola :)
Har ikke hatt matpakke annet enn på turer på snart 13 år. Lunsjen min i dag var ikke mye å skryte av. Mest frø, mandler nøtter og egg. Ikke ille heller altså, men mot normalt var den grønnsaksfri. Blir salat i kantina på jobb i morgen
 
Jeg er sliten nå. Jeg gikk en tur med yngste før frokost, og nå er. Jeg ferdig me en treningsøkt. Skal bare mate yngste, og så går vi en tur igjen. Så blir det en ny treningsøkt etter middag. Jeg gikk på vekta i dag, og den var ikke nådig! Så nå må jeg bare ta meg sammen og utføre et mirakel!
Håper disse treningsøktene er korte og varierte. Trenger restitusjon også vet du:)
 
God innstilling å ikke bidra til kroppspress. :)

Jeg veide maten en uke for litt siden som del av et forskningsprosjekt. Da lurte guttene mine på hvorfor. Jeg forklarte at det var for å se at jeg fikk i meg nok av ulike næringsstoffer i løpet av dagen, og for å lære mer om hva jeg kanskje spiser for lite av om det er noe jeg mangler i kostholdet. Ved å veie og regne på det blir jeg mer bevisst på sammensetninger av mat, og det vil også gi meg nyttig kunnskap om hva slags mat hele familien bør spise. Det var sant denne gangen, men jeg tror at om jeg hadde veid for å slanke meg, så hadde jeg dratt en hvit en om kontroll på at vi har et fornuftig kosthold med nok av viktige byggesteiner:)

Det var et fint svar til ungene dine :) Og det var et godt tips. Vi snakker jo om sunn mat her hjemme, så den kunne jeg ha brukt :)
 
Altså, når det regner og blåser surt og kaldt, så er det kjipt å stå ute :p
Men når det er sol, så er det bare deilig :D

Haha, ja jeg ser den ^^
Jeg er litt motsatt jeg da. Så lenge jeg hadde hatt varme klær på så hadde jeg foretrukket regnvær ^^
 
Håper disse treningsøktene er korte og varierte. Trenger restitusjon også vet du:)

Det ble en time til sammen med aerobic og yoga, og resten gåturer. Med vogn, det er litt tungt i bakkene. Det blir nok ikke aerobic i morgen, for videoen jeg har inneholder mange knebøy og andre harde øvelser. Må passe på knærne litt. Jeg har gått 16300 skritt nå, og kjenner at jeg egentlig burde hatt et rundt tall :oops::hilarious:
 
I dag sanker jeg inn noen poeng :) skal bli bedre denne uka enn det har vært i det siste :)
 
Det ble en time til sammen med aerobic og yoga, og resten gåturer. Med vogn, det er litt tungt i bakkene. Det blir nok ikke aerobic i morgen, for videoen jeg har inneholder mange knebøy og andre harde øvelser. Må passe på knærne litt. Jeg har gått 16300 skritt nå, og kjenner at jeg egentlig burde hatt et rundt tall :oops::hilarious:
2 0-er på slutten er rundt!
 
Haha, ja jeg ser den ^^
Jeg er litt motsatt jeg da. Så lenge jeg hadde hatt varme klær på så hadde jeg foretrukket regnvær ^^

På østlandet er det ikke noe problem med regn. Det faller som regel rett ned. Her på vestlandet, er det sjeldent det faller rett ned. Pga vinden her, så kommer regnet i alle andre retninger :p
 
På østlandet er det ikke noe problem med regn. Det faller som regel rett ned. Her på vestlandet, er det sjeldent det faller rett ned. Pga vinden her, så kommer regnet i alle andre retninger :p

Haha, huff da ^^ Høres voldsomt ut ^^
 
Da blir det oppstart med prøverrør i slutten av april! Holy crap!
Så, nå er det ingen flere unnskyldninger. Dette er tidenes gulrot og absolutt beste grunnen til å ha en sunn livsstil :)
 
Back
Topp