Skravletråd Liljekonvall

Kanskje jeg skal ta 1, 5, 6, 7 hver dag på plukk og miks:)
 
Jeg kan ta 4 av de på listen uten å anstrenge meg noe særlig (elsker vann og drikker ikke kaffe eller lignende), men jeg tenker jeg tar noe som krever at jeg er med. Som knipeøvelser og dansing :)
 
Jeg kan ta 4 av de på listen uten å anstrenge meg noe særlig (elsker vann og drikker ikke kaffe eller lignende), men jeg tenker jeg tar noe som krever at jeg er med. Som knipeøvelser og dansing :)
Jeg vurderer å ta alle utenom ansiktsmaske i dag:)
 
Går hvitløk under grønnsak?
 
Ja i slekt med løk så hvis du greier å spise så mye av den så vil jeg vell si det :hilarious:
 
Hmmm. Det med kalorier er ikke enkelt! Ingen kalkulatorer er enige.
 
Alle kalkulatorene tar feil:D

Sant vel ^^
En merker jo på vekta om man er på riktig vei, men det er jo kjekt å få en liten pekepinn på hva man skal legge seg på. Jaja, det får gå som det går :)
 
Sant vel ^^
En merker jo på vekta om man er på riktig vei, men det er jo kjekt å få en liten pekepinn på hva man skal legge seg på. Jaja, det får gå som det går :)
Bare det å veie maten hjelper meg veldig om ting stagnerer.
 
Ny uke, ny mandag!

Håper dere alle får en topp dag :)
 
Hva har dere med i matpakka i dag?
Jeg er i gang med 13timers arbeidsdag, så i min er det 3 brødskiver med ost og agurk, druer, blåbær, 3 store jordbær, 1 gulrot og 1 pære :)
Frokosten min ble bare bra granola med blåbær Biola :)
 
Bare det å veie maten hjelper meg veldig om ting stagnerer.

Jeg veier ikke maten til vanlig, vil ikke at ungene skal se det. Jeg husker at mamma gjorde det da jeg var ung, og det føltes ubehagelig. Husker hun ikke kunne spise det samme som oss, og det var veldig tydelig at hun slanket seg. Eldste jenta mi er en type som legger merke til slikt, så jeg lar veiingen være. Men jeg veide maten min før, så jeg har en viss peiling på kaloriinntaket.
 
Jeg er sliten nå. Jeg gikk en tur med yngste før frokost, og nå er. Jeg ferdig me en treningsøkt. Skal bare mate yngste, og så går vi en tur igjen. Så blir det en ny treningsøkt etter middag. Jeg gikk på vekta i dag, og den var ikke nådig! Så nå må jeg bare ta meg sammen og utføre et mirakel!
 
Takk det samme :)
Planer for dagen?

Jobbe :) har en lang arbeidsdag foran meg :)
Ellers, er det slappe av en times tid før jeg skal gå tur med hundene. Så, dusj, yoga og seng :p
 
Jeg er sliten nå. Jeg gikk en tur med yngste før frokost, og nå er. Jeg ferdig me en treningsøkt. Skal bare mate yngste, og så går vi en tur igjen. Så blir det en ny treningsøkt etter middag. Jeg gikk på vekta i dag, og den var ikke nådig! Så nå må jeg bare ta meg sammen og utføre et mirakel!

Oi! Det var innsats! Husk å passe på deg selv da, så du ikke sliter deg ut
 
Back
Topp