Skravletråd Liljekonvall

Vil ikke skrive så mye om det her i tilfelle noen ikke ønsker å lese om det, var ca 14 uker fullført. Snakker gjerne om det da det er godt å få ut tankene men ikke nødvendigvis her.
Jeg ordnet en tidlig ultralyd ved menstermin 12+0 første gang jeg var gravid. Da ble det oppdaget MA. Tenker det blir verre og verre jo lenger man kommer. Hva som er årsaken kan selvfølgelig også spille stor rolle i noen tilfeller.
 
Har klart meg uten så langt da :D
Er bare 2-3 timer igjen. Kort dag i dag :D bare 10 timer :D
Så, jeg satser på å holde ut, uten å sprekke :)
I did it! Kvikk lunchen ligger uåpnet :D
 
B1163051-1DA0-48F7-8F2E-4EC4F81A887D.png Sliiiiiiiten
 
Gått opp igjen i dag :( jeg tror det er pga for lite søvn :(
Krysser fingre for at oppgangen er liten eller kanskje ikke eksisterer og at vi andre klarer redde deg om det ikke gikk så bra. Jeg ble reddet da jeg gikk opp 1,4kg! Laget klarer at medlemmene svinger litt. Håper på god søvn for deg i helga
 
Krysser fingre for at oppgangen er liten eller kanskje ikke eksisterer og at vi andre klarer redde deg om det ikke gikk så bra. Jeg ble reddet da jeg gikk opp 1,4kg! Laget klarer at medlemmene svinger litt. Håper på god søvn for deg i helga

Får håpe det ;) det var 400gram opp :/ Så, får prøve å se om det vil gå bedre til i morgen tidlig :)
Er fort gjort at vekta stopper litt opp når det blir lange dager og lite søvn.
 
I dag var jeg på min første gåjogge tur på over 1 år. Og det var deilig selv om lungene svei av den kalde lufta og det svei i beina pga melkesyre. Men det var utrolig godt. Klarte 2 km på 17 min. Ikke værst med tanke på at jeg ikke har kondis.

FB5276F0-3161-4141-9A76-4E6F4E5A521A.png
 
Og jeg gikk på vekta etterpå for artighet. Om jeg ikke legger på meg iløpet av dagen så har jeg gått ned over 1 kg ❤️
 
Jeg er spent på morgendagen som vanlig. 600 gram opp på onsdag, så vi får se.
 
Jeg har ikke kunnet følge utfordringen underveis denne uken, men har gått inn og lagt inn det jeg får sjekket i ettertid i Fitbit-appen. :) Har spist frukt og grønt denne uken, altså, men vil ikke jukse, så har droppet å forsøke å rekonstruere det. :)
 
Jeg har ikke kunnet følge utfordringen underveis denne uken, men har gått inn og lagt inn det jeg får sjekket i ettertid i Fitbit-appen. :) Har spist frukt og grønt denne uken, altså, men vil ikke jukse, så har droppet å forsøke å rekonstruere det. :)
Helt greit å være sikker på at det ikke er juks. Vi tar de poengene vi kan være sikre på.
 
Jeg er spent på morgendagen som vanlig. 600 gram opp på onsdag, så vi får se.
Alltid litt skummelt.
Jeg var lettere til morgenen i dag enn jeg var forrige fredag, men akkurat nå føler jeg meg skremmende mett. Håper jeg ikke har ryki på en vektøkning i dag... Har jo ikke spist mye heller
 
Back
Topp