Skravletråd lag STJERNESKUDD

Jeg har ca 8 kg til startvekt og 20 kg til drømmevekten :p
Da er det vel bare å ta de 8 først. Jeg har sett meg ut tallet 67. Det var det jeg veide første kontrollen. Jeg la skrekkelig fort på meg første ukene. Mest på grunn av røykeslutt. Det er 7 kg til.. Så tar jeg resten sånn etterhvert. Greit å ha overkommelig mål tror jeg :)
 
Overkommelige mål er nok viktig ja.

Sånn for krigen er jeg happy med 3 kg
 
Hei:) dette blir spennende og motiverende for ei som trenger å gå ned en del kilo. Jeg å min mann har startet prosjekt endre livsstil og hittil går det veldig bra :D
 
Da er det vel bare å ta de 8 først. Jeg har sett meg ut tallet 67. Det var det jeg veide første kontrollen. Jeg la skrekkelig fort på meg første ukene. Mest på grunn av røykeslutt. Det er 7 kg til.. Så tar jeg resten sånn etterhvert. Greit å ha overkommelig mål tror jeg :)

Planen er selvfølgelig først å gå ned de 8 kg ja :p men jeg har en langsiktig plan om å gå ned 18 - 20 kg ca :)
 
Planen først er å gå ned ca 10kg men langsiktig så er det ca 35kg. Viktig å sette seg delmål :) jeg heter forresten sandra og har et barn på 16mnd :) har prøvd å endre brukernavn,men får det ikke til. Hvis noen av dere vet hvordan eller om det går Ann så hadde det Vært fint om noen fortalte meg :) hehe
 
Planen først er å gå ned ca 10kg men langsiktig så er det ca 35kg. Viktig å sette seg delmål :) jeg heter forresten sandra og har et barn på 16mnd :) har prøvd å endre brukernavn,men får det ikke til. Hvis noen av dere vet hvordan eller om det går Ann så hadde det Vært fint om noen fortalte meg :) hehe
Er du på pc eller mobil? :)
 
Jeg er klar!
Etter et helt år med lite trening og ekstremt dårlig kosthold har det desverre satt sine spor.
Gått opp nesten 10(!!) kg!
Nyttårsaften fant jeg ut at nok får f*** meg være nok. Slik kan jeg ikke fortsette!!!
Så fra 1.januar kutta jeg ut alt av Snop. Pepsi max'en som jeg var helt avhengig av og!
Satte igang med trening også!
Så nå er jeg igang! Har vært kjempeflink siden. Ikke spist noe sukker eller anna drittmat heller.
Det rare er jo at vekta ikke har gått ned stort. Men merker allerede nå at formen er mye bedre=) så den nedgangen kommer vel plutselig =)
 
Mannen visste dessverre heller ikke hvor strømmen til sykkelen i kjelleren er. Uten strøm får jeg ikke satt belastning etc, så den må vi nesten finne for at jeg skal få særlig utbytte av å sykle på kvelden.

I dag jobber jeg til jeg legger meg, og kommer til å ønske meg madrass og dyne på kontoret helt til jeg kommer på at alarmen må deaktiveres annenhver time. Så jeg drar hjem for å sove. En gang etter 23 er planen.

Kommer til å trøstespise når det blir sent, og trøstedrikke kakao, og muligens fjordland som potetball/komle til middag. Liksom "siste sjanse", i morgen tidlig er startvekta, og deretter er det game on.
 
Back
Topp