Skravletråd lag STJERNESKUDD

Så klar som jeg kan bli...
 
Noen som har testet ut livegym.no? Ser på reklamen at de har treninger med baby :) hadde vert gøy og teste ut om det er noe bra
 
Vekt registrert.

På tross av "siste sjanse-gilde" i går, ned 0,1 fra dagen før. Måtte det bare vare.
 
Ingen kakao til fredagsfrokosten.

Jeg drakk vel 3 eller 4 i går...

Jeg har fun light i hylla mi til å drikke sene kvelder på jobb når jeg "trenger noe" de neste ukene.

Vann til frokost. Vann til lunsj.
Mannen kommer ikke hjem til middag, så ingen taco (det er fast fredager når mannen kommer hjem til middag)

Om det har noen effekt er dog mer usikkert. Helger er tøffe...
 
Da har jeg også fått registrert vekta, mer spent på neste ukes veiing...når vi virkelig har fått gått inn for d:) Er vel vanlig å miste ganske mye i begynnelsen pga væsketap etc.
 
Søtsug, søtsug. Veldig, veldig lyst på noe.

Fredag, trøtt, time til på jobb. Vil hjem. Fredag. Definert som helg etter jobb. Lov med saft til middag og litt salte greier etter ungene er i seng.

Går ikke det.... Åhh... Jeg lider allerede av abstinensene!!!
 
Søtsug, søtsug. Veldig, veldig lyst på noe.

Fredag, trøtt, time til på jobb. Vil hjem. Fredag. Definert som helg etter jobb. Lov med saft til middag og litt salte greier etter ungene er i seng.

Går ikke det.... Åhh... Jeg lider allerede av abstinensene!!!
Det går over :)
 
Vi mangler to stykker som ikke har registrert vekta. For håpe de dukker opp!
 
Myfitnesspal?
 
Det går over :)

Det gjør det sikkert. En gang.

Målet mitt er jo ikke å kutte alt, men å redusere. Men i dag unngår jeg mest mulig, for å komme inn i gode vaner, og så heller se hvordan det går.
 
Back
Topp