Skravletråd lag STJERNESKUDD

Det gjør det sikkert. En gang.

Målet mitt er jo ikke å kutte alt, men å redusere. Men i dag unngår jeg mest mulig, for å komme inn i gode vaner, og så heller se hvordan det går.
Skjønner. Her har jeg startet krigen med lite mat. Ikke hatt tid! Vasket, baby og besøk
 
Skjønner. Her har jeg startet krigen med lite mat. Ikke hatt tid! Vasket, baby og besøk

JEg spiste lite middag, i forhold til hva jeg pleier. Spiste til jeg var mett, men fortsatte ikke etterpå fordi det er godt... det er lurt. Men da ender jeg sikkert opp med kveldmsat, og DET er en sikker "opp i vekt neste morgen"-greie altså
 
JEg spiste lite middag, i forhold til hva jeg pleier. Spiste til jeg var mett, men fortsatte ikke etterpå fordi det er godt... det er lurt. Men da ender jeg sikkert opp med kveldmsat, og DET er en sikker "opp i vekt neste morgen"-greie altså
Det er lurt. Det er min plan også :)
 
Den kan i alle fall registre all mat du spiser, i detalj,og kommuniserer med vivofit
Får den ikkje til å kommunisere med vivofit. Korleis fikk du til det? Eg finn berre fitbit og nokre andre appar som den foreslår
 
Heia jenter:) må vel introduseremeg selv og melde meg inn i praten ;)
Er 22 år og mamma til ei jente på 14 mnd, har samboer :) trenger og gå ned 28 kg, håper slankekrigen kan gi meg det sparket i rumpa jeg trenger :)
Er så spent på ukesutfordringen, Satser på masiv poengsamling!
 
Heia jenter:) må vel introduseremeg selv og melde meg inn i praten ;)
Er 22 år og mamma til ei jente på 14 mnd, har samboer :) trenger og gå ned 28 kg, håper slankekrigen kan gi meg det sparket i rumpa jeg trenger :)
Er så spent på ukesutfordringen, Satser på masiv poengsamling!
Hurra og velkommen! Ja, vi satser på masse poeng i utfordringene. Og at vi alle kan sparke Hverandre i rumpa ;)
 
Noen som har gode måltidstips? Har gått så inni granskauen på en smell i dag! :oops::smiley-angry003

Jeg blir så fort matlei og da er veien kort til sjokisen! Har vert ekstremt sulten i dag også :( skal sjerpe meg jeg lover! Men noen gode frokost, lunsj og kvelds tips hadde vert fint
 
Jeg har nok ikke inteodusert meg heller! Jeg er 27 år, har en liten gutt på 6 mnd og samboer :)

Jeg har 5 kg igjen til før fødselsvekt, men ønsker og gå ned 10 kg for å komme tilbake til trivselsvekt :)
 
Hurra og velkommen! Ja, vi satser på masse poeng i utfordringene. Og at vi alle kan sparke Hverandre i rumpa ;)

Takk, ja det høres bra ut! Synd vi mistet 2 fra starten av da, da må vi nok henge i litt ekstra;)
noen som har erfaring med 30 days shred? Kanskje det kan være en start?
 
Noen som har gode måltidstips? Har gått så inni granskauen på en smell i dag! :oops::smiley-angry003

Jeg blir så fort matlei og da er veien kort til sjokisen! Har vert ekstremt sulten i dag også :( skal sjerpe meg jeg lover! Men noen gode frokost, lunsj og kvelds tips hadde vert fint
glemte jo å linke deg squash lasagne... Men google det: squash lasagne lavkarbo. Deeeeeeeilig!
 
Takk, ja det høres bra ut! Synd vi mistet 2 fra starten av da, da må vi nok henge i litt ekstra;)
noen som har erfaring med 30 days shred? Kanskje det kan være en start?
Nei. Ingen erfaring med det. Jeg er i bevegelse hele dagen føler jeg. Babyen på 6 mnd veier 11 kg og jeg ser på det som styrketrening. Haha neida. Men tror ikke jeg tør gå ut så altfor hardt. Starter med maten og gåturer. Så blir det trening etterhvert. Skal du prøve 30 days?
 
Jeg har nok ikke inteodusert meg heller! Jeg er 27 år, har en liten gutt på 6 mnd og samboer :)

Jeg har 5 kg igjen til før fødselsvekt, men ønsker og gå ned 10 kg for å komme tilbake til trivselsvekt :)
Nå har jeg også 10 kg jeg vil ned :D we can do it ;)
 
glemte jo å linke deg squash lasagne... Men google det: squash lasagne lavkarbo. Deeeeeeeilig!

Den funker best som middag sant? :)

Trenger tips til mettende frokost/lunsj går mye i knekkebrød og brød, men det metter jo ikke særlig lenge
 
Noen som har gode måltidstips? Har gått så inni granskauen på en smell i dag! :oops::smiley-angry003

Jeg blir så fort matlei og da er veien kort til sjokisen! Har vert ekstremt sulten i dag også :( skal sjerpe meg jeg lover! Men noen gode frokost, lunsj og kvelds tips hadde vert fint

Jeg har fått dilla på kesam med vanilje. Har i litt blåbær, epler eller annen frukt. Mektig og magert. På søndag skal jeg teste ut falafel, er kjempe sundt og skal visst være godt ;)
 
Back
Topp