Skravletråd lag SØLV

Æsj, så kjedelig :(
Ja, kjempekjedelig! Og jeg er minst ned enda jeg gikk ned nesten en kilo! Håper det lover godt for laget vårt og vi er med videre alle sammen. Vi kan ikke gå ned til 3 stk allerede nå.

Men kjempebra jobbet denne uken, altså! Jeg er ikke fornøyd med egen innsats når det gjelder å sanke poeng, men jeg har likevel gjort det bedre enn tidligere uker og det sier jo litt. Fatter ikke hvor motivasjonen min tok veien...
 
Vet ikke. Jeg gikk opp fra 65 kg til godt over hundre kg i svangerskapet, etter fødsel var jeg rundt 98, også stangnerte det på 95. Har ligger på 95-94 ca siden august selv om jeg har prøvd å være fornuftig. Skjønner ikke helt, for sist gikk jeg greit ned, men har et stoffskifte som ikke er bra, så er vel derfor.
Får håpe stoffskifte stabiliserer seg/retter seg snart da, og at vekta begynner å krympe☺
 
Ja, kjempekjedelig! Og jeg er minst ned enda jeg gikk ned nesten en kilo! Håper det lover godt for laget vårt og vi er med videre alle sammen. Vi kan ikke gå ned til 3 stk allerede nå.

Men kjempebra jobbet denne uken, altså! Jeg er ikke fornøyd med egen innsats når det gjelder å sanke poeng, men jeg har likevel gjort det bedre enn tidligere uker og det sier jo litt. Fatter ikke hvor motivasjonen min tok veien...
Håper det går bra med oss likevel :)
 
Beklager virkelig jenter! Dette var kjedelig! Det har gått i ett i hele dag,huska å veie meg i morges og skulle legge det inn i pausa på jobb, og vips så var klokka kvart på åtte gitt!! :( dere må ha masse lykke til videre i krigen! Heier på dere!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Fader! Rakk ikke levering...
 
Da er resultatet ute


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Beklager virkelig jenter! Dette var kjedelig! Det har gått i ett i hele dag,huska å veie meg i morges og skulle legge det inn i pausa på jobb, og vips så var klokka kvart på åtte gitt!! :( dere må ha masse lykke til videre i krigen! Heier på dere!


Sent from my iPhone using BV Forum
Så leit! Håper du fortsetter på egenhånd :)
 
Godt jobba jenter! Super nedgang, og seier på vekta! :)

Gratulerer Josefine :D
 
Dagens challenge fullført! Satser på bonus denne uken. Gudskjelov ingen snop utfordring. Farsdag+bursdag i dag - lover ikke godt :p
 
Dagens challenge fullført! Satser på bonus denne uken. Gudskjelov ingen snop utfordring. Farsdag+bursdag i dag - lover ikke godt :p
Haha. Ja, i dag er det greit å ikke være knipen på snop;) Skulle vært poeng for å rydde boden. Er ikke halvferdig, men svetten renner...
 
Måtte nesten! Solgte en seng som sto innerst på boden; )
 
Hvordan går det damer?
Her er dag 2 av challenge'n unnagjort. Jeg klør i bena etter å gå en tur men her pøsregner det og jeg har en snørrete baby.
 
Hvordan går det damer?
Her er dag 2 av challenge'n unnagjort. Jeg klør i bena etter å gå en tur men her pøsregner det og jeg har en snørrete baby.
Da er det dagen før veiing!
Her har det gått trått denne uka, jeg måtte selvfølgelig smake på farsdagskaka både mandag og tirsdag :oops:
Har utført challengen hver dag, men sliter med å komme meg ut å gå/trimme. Det er surt å kaldt ute, skikkelig hustrig!
 
Nå kommer jeg meg ut fremover:) Kjøpt meg sykkel som skal brukes til og fra jobb i stedet for buss:) Det går fortere, jeg slipper å bli bilsyk og jeg får trim:)
 
Back
Topp