Skravletråd lag SØLV

ImageUploadedByBV Forum1415007499.288866.jpg
Pass på teknikken, damer! Spesielt knærne skal ikke fremfor tærne :)
 
Første dag med full pott for min del! Det tror jeg ikke jeg har fått før i denne krigen:)
 
Noen andre som gjør squat-øvelsen? Synes den er så innmari tøff! Kanskje jeg gjør det feil!?
Den er veldig hard. Jeg har droppet den, men mest fordi de andre går mer på mage og rygg som jeg sliter en del med.
 
Jeg har ikke kommet i gang med den enda, men har brukt å få ondt i kneet av den øvelsen. Mulig jeg gjør den feil også?
Jeg brukte å få vondt i knærne av den og fikk beskjed av PT at hvis man går dypere enn 90 grader styrkes knærne.
 
Den er veldig hard. Jeg har droppet den, men mest fordi de andre går mer på mage og rygg som jeg sliter en del med.
Jeg prøver litt til, men tror ikke jeg greier 50 stk altså!
 
Jeg har ikke kommet i gang med den enda, men har brukt å få ondt i kneet av den øvelsen. Mulig jeg gjør den feil også?
Har ikke fått vondt i kneet, men synes det er fryktelig utfordrene å ta så mange på rad!
 
Noen andre som gjør squat-øvelsen? Synes den er så innmari tøff! Kanskje jeg gjør det feil!?

Sniker fra glitter...

Jeg søker på øvelsene på youtube og ser hvordan proffene gjør det. ;) Slik at teknikken ikke blir feil.
 
Husk å før inn vekt og poeng i morgen jenter :)
 
Vektmessig ser det ut som om det har løsnet litt her. Håper det fortsetter sånn :)
 
Da er vekt og poeng for utfordring lagt inn☺
Jeg fikk ikke kopiert inn vekttallene fra de andre ukene via appen, men skal fikse det så fort jeg er på mac'en igjen!
 
Back
Topp