Skravletråd lag SØLV

Ååååå, jeg gruer meg til veiing..! Har hatt en så elendig uke ang mat. Vært så matlei og spist pizza, syltetøy og sjokade. Er det muuulig... Fortjener å ryke ut i morgen, nedgang eller ikke.
 
Ååååå, jeg gruer meg til veiing..! Har hatt en så elendig uke ang mat. Vært så matlei og spist pizza, syltetøy og sjokade. Er det muuulig... Fortjener å ryke ut i morgen, nedgang eller ikke.
Staser på at det går bedre enn du tror :)
 
Da er det dagen før veiing!
Her har det gått trått denne uka, jeg måtte selvfølgelig smake på farsdagskaka både mandag og tirsdag :oops:
Har utført challengen hver dag, men sliter med å komme meg ut å gå/trimme. Det er surt å kaldt ute, skikkelig hustrig!
Skjønner det samme her! Satser på mindre surt vært neste uke :)


Supert at du har utført challengen da!
 
Nå kommer jeg meg ut fremover:) Kjøpt meg sykkel som skal brukes til og fra jobb i stedet for buss:) Det går fortere, jeg slipper å bli bilsyk og jeg får trim:)
Gratulerer med sykkel - så kjekt :)
 
Holymoly..!
Ned 400 gr til tross for ekstra drittmat :( Huff, neste uke blir en bedre uke- dette var for dårlig innstilling av meg, altså
 
Holymoly..!
Ned 400 gr til tross for ekstra drittmat :( Huff, neste uke blir en bedre uke- dette var for dårlig innstilling av meg, altså
Godt jobba!
Har ikke du knøtt i magen også?
Ikke ha for strenge krav til deg selv nå! :)
 
Hurra. Ser it som det endelig har løsnet litt her. Nedgang igjen og jeg øyner håp om å komme under 90 kg i.l.ø av nov! :)
 
Håper på frokost og 10 p per 10 min trening neste uke. Da kommer jeg til å hamstre godt med poeng ;) Sykler til jobb nå, og det er 60 min om dagen, og så MÅ jeg spise forkost når jeg sykler, så der kan jeg få mye ekstra poeng. Drikker jo mye vann også etter jeg har syklet, så det blir mye lettere å drikke 2 liter om dagen :) Har høye forhåpninger fremover nå :)
 
Da er resultatet levert! Deilig å være s¨tidlig ute for en gangs skyld :D Lykke til damer!
 
Håper på frokost og 10 p per 10 min trening neste uke. Da kommer jeg til å hamstre godt med poeng ;) Sykler til jobb nå, og det er 60 min om dagen, og så MÅ jeg spise forkost når jeg sykler, så der kan jeg få mye ekstra poeng. Drikker jo mye vann også etter jeg har syklet, så det blir mye lettere å drikke 2 liter om dagen :) Har høye forhåpninger fremover nå :)
Høres bra ut :) Jeg spiser også alltid frokost, så det kan godt være med :)
 
Back
Topp