Skravletråd Lag RØD Slankekrigen...

Ja får se hva fysioen sier når jeg kommer dit på mandag ;) jeg vil jo tilbake til trening fort.. savner treninga allerede

Hehe, deilig å ha savnet da.. Mye lettere å komme igang igjen :p

Jeg er så lysten på en løpetur ute i solskinnet, men her sitter jeg på ett kontor hele dagen :p Rekker jo ikke komme meg ut før sola er borte, hehe..
Ulempen med å jobbe fullt, og ikke ha jobbet seg opp flexitid :confused:
 
Jippi, vondt i hodet og halsen og føler meg klein... Hivd innpå Cvitaminer og tenke legge meg straks!!

Ble bare en halvtimes gåtur i dag, og tviler på jeg orker så mye mer i morgen!! Kan ikke dere trene litt ekstra for meg? :p
 
Jeg bruker bare Holiday, selv ;)

I salat har jeg mye rart.. Av grønt blir det litt av hvert ofte: Ruccola, rødkål, Eple, paprika, rødløk, agurk, stangselleri, vannkastanjer, minimais, ananas, tomat, vannmelon, mais etc.
Også som ekstra har jeg ofte bønner, oppkuttet kyllingpålegg, kokt egg, løvbiff av kalkun, stekt kylling, laks, peppermakrell (den på boks, Stabburet).
Også kebabdressing, hvitløksdressing eller Tatziki..

Så klart ikke alt sammen, men en salig blanding av noe av dette ;)

Takker for mange gode salat tips , dette ønsker jeg å bli mye flinkere å lage !
 
Det går bra. Mye stivhet og smerter.. men blir bedre for hver dag. Er nok lenge til jeg kan trene. Må trene opp kneet fra scratch hos fysio først. Må regne med ca 6 uker på krykker og ca 6-12 mnd med opptrening hos fysio. Håper det ikke er altfor lenge til jeg kan gå tur og gå på spinning igjen ihvertfall... får bare ta tiden til hjelp frem til da ;)

Ønsker deg fortsatt god bedring ! ! ! Håper du kan starte treningen tideligere ! ! ! Må være kjempe kjedelig når du var kommen så godt i gang med treningen ...
 
Håper alle på det RØDE laget har hatt en fin dag :D

Her har dagen gått i ett ... først et ærend som måtte reise med buss 1 time hver vei ... så gått 90 minutter tur ...

Så når jeg endelig fikk tid å spise , kl 19.30 , hadde jeg ikke spist siden frokost .

Hadde heldigvis stående rester , hjemmelaget putt i panne fra i går :p

Litt etterpå ble det fruktsalat av eple , bringebær , 1/2 avokado og yoghurt :)

Nå blir det ikke lenge før det er natta her
 
Jeg blir med på utfordringen selv om jeg ikke kan trene underkroppen..
Får i det minste sunnhets poeng , vann poeng og litt for trening av overkroppen.
Regner med det er bedre enn ingenting ihvertfall ;)
 
Jeg blir med på utfordringen selv om jeg ikke kan trene underkroppen..
Får i det minste sunnhets poeng , vann poeng og litt for trening av overkroppen.
Regner med det er bedre enn ingenting ihvertfall ;)

Det er jo bra det også, alle poeng teller jo ;)
Får selv ikke trent grunnet forkjølelse og klein form, men håper det blir litt i slutten av uka...
 
Sorry dårlig med innlegg fra meg..... Skjer litt mye i hjemmet for tiden, men prøver å være aktiv :)
 
På mandag skal jeg ha min første time hos fysio.. spent på om han gir meg andre øvelser enn hva jeg har nå..
ikke rare greiene nå.. ser virkelig at jeg må gjøre ting fra scratch for å si det slik.. å bøye kneet så mye jeg klarer 10 ganger f.eks er en av øvelsene.. Ting jeg tok som en selvfølge før er plutselig ikke en selvfølge lenger..
Sliter bare med å sette meg inn i en bil pga jeg ikke får bøyd kneet godt nok på vei inn bildøra.. ser sikkert kjempe rart ut :p
Men jeg får trøste meg med at det blir bedre ;)
 
Må bare si at jeg synes alle på det RØDE laget er kjempe flinke ! ! ! :D

I dag har jeg vært å gått i 2 timer og 7 minutter , pulsklokka visste 805 brente kalorier ,men kalkulatoren mente kun 766 forbrente kalorier ...

Ellers har jeg fått et regelrett sjokk i dag ... trodde alle mine nye kostvaner var kjempe gode ... men neida har fått en alvorlig mangelsykdom , som på den andre siden kan være nøkkelen til å finne ut av smertene og utmattelsen ...

Så kanskje litt vinn vinn situasjon ...

Tiden fremover kan bli spennende , for jeg vet selv at jeg nesten umulig kan mangle det blodprøven mente ...

Ønsker alle en kjempe fin onsdag :)

Her er det nydelig påskevær for tiden , herlig å være ute å gå :happy119 Selv om jeg er helt ferdig etterpå !
 
Ikke mye å oppdatere herfra.. fortsatt syk jeg. Magen skriker etter mat, jeg har null appetitt, og det lille jeg klarer å få i meg går rett igjennom.. :( Ikke gøy!
 
Idag har jeg lesedag, men eneste jeg leser er det jeg surfer rundt etter på nettet! :p
Var å trente styrke i går, og merker det godt på kroppen i dag! Kanskje jeg går og henter barna barnehagen, bare for å få rørt meg litt idag! ;) Vi får se! :p

Kjedelig at du ligger syk enda, Shauri. Sender over masse god bedringsklemmer!!! ;) Så satser vi på du blir bedre kjapt! :)

Gleder meg til søndag! Da skal vi på studietur til Valdres. Skal stå masse på ski, lage snø-lekeplass, og skianlegg!! Blir morro.. ;) Ska være borte fra søndag til onsdag! :) det blir kjekt!!
 
Ikke fått trimma enda i dag ihvertfall.. får se om jeg tar en ny runde på overkroppen senere :p
Ellers har jeg vært hos klinisk sosionom og fått letta litt på bekymringer o.l.. var godt å få snkka litt ;)
Så var jeg oppom søstera til bf og fikk henne til å sette ene sprøyta i magen for meg... gruer meg til å sette selv hehe... heldigvis "bare" 8 sprøyter igjen :/
Ellers merker jeg at jeg er for mye oppe og går for jeg hovner veldig opp i foten under det opererte kneet.. og den hofta på den andre siden kjenner ut som den vil hoppe ut av ledd av og til.. så har nok blitt litt vel mye belastning når jeg må bruke hele vekta på den foten så mye.. men men.. får prøve å ta det litt mer med ro i dag etter at vi har rensa akvariumene :p
Må snart finne ut hva vi skal ha til middag også ;)
Tipper det blir pølselapskaus eller fiskepinner.. hehe
Tungt å stå lenge på en fot med komfyren, så vil ikke ha noe som tar kjempe lang tid ;)
 
Ikke mye å oppdatere herfra.. fortsatt syk jeg. Magen skriker etter mat, jeg har null appetitt, og det lille jeg klarer å få i meg går rett igjennom.. :( Ikke gøy!

Huff stakkars deg :(
Håper virkelig du snart blir bedre.. ønsker deg god bedring videre snuppa ;)
Stooor klem :)
 
I dag må jeg ut å bevege meg...
Helt sylta og tung i hodet, men tenker jeg tar en lang Powerwalk i kveld ;) Så blir det noe poeng fra meg også :p

Er jo herlig vær ute, så deilig å komme seg ut litt!!

Skikkelig spent på vekta denne uka, ikke snikveid meg ennå heller!!
 
Gla jeg tok 30 ds før unga var oppe i dag, også gikk jeg 2.5 time i stedenfor 1.5. Snuppa sov så godt i vogna og sola var så digg:-D Jeg ble lett brent :-D Hærlig!!!! B-) Fikk ikke løpt 5 km min, for je måtte hente vesla tidlig, hun var ikke i form. Men det har godt over hehe... Nå sover de godt i sengene sine, og jeg har funnet sofaen og 4 stjerners :-D Kattene er utkasta, er nattatiss tid :p Oxo må je ut med bikkjene snart så de får tissa før leggetid og;-)
 
Back
Topp