Skravletråd Lag RØD Slankekrigen...

Var jo en liten oppgang med tanke på dette da... Vi skal ikke tape denne uka, så ingen planer om å miste noen :D

Får sikkert en god nedgang neste uke, som vanlig :p
Får håpe jeg går ned neste uka ja..
Kom jo på nå at jeg er immun denne uka også.. hehe det passa meg jo fint :D
 
Ble minus 0.3 her ... egentlig kjempe skuffet , har jobbet kjempe mye denne uken , men teori og praksis , vektmessig stemmer jo ikke alltid ...

Men det er nok mest sannsynlig sjokoladekake utskeielsen sist uke som gjorde dette utslaget !

Får bare jobbe i same spor neste uke , og håpe det blir en bedre vektnedgang da ...

Men skal være kjempe glad for hele minus 5.1 kg i februar , det er for meg nesten en års jobb !
 
I dag føler jeg meg endelig bedre.. og har endelig klart å begynne å spise igjen... kommer nok til å vise godt på vekta disse dagene jeg har hatt nå.. men blir jo ikke helt reelt da - er ikke slanketap - er jo sykdomstap...

Godt å se at du begynner å bli bedre og snart er frisk og rask igjen !

Håper vektresultater jevner seg ut til neste veiedag !

Kanskje du får immunitet til neste fredag , og hjelper jo på viss vekten skulle svinge litt oppover .
 
Ble som jeg mistenkte ja.. opp 300 gram :(
Men håper det har noe med at jeg fikk tanta på besøk i dag, har forstoppelse, hevelser i fot og kne og ikke kan trene :(
Men surt som bare rakkeren var det...
Kan hende jeg har nådd ett av de berømte platåene også... håper ikke det da.. men mistenker det.. håper jeg klarer å gå ned til neste uke ihvertfall.. også håper jeg at jeg ikke ryker ut denne uka

Huff !

Krysser alt for å ikke miste deg denne uken ! ! !

Håper vekten visser et mye finere tal neste uke !
 
Ønsker alle på laget en kjempe fin fredag :D

Krysser fingrene at vi får beholde alle på laget ! ! !

Gleder meg å se resultatene i kveld , tror vi har gjordt det bra utfordringen ...
 
100 gram ned..... Flate:p Disse siste kg går meget sakte.... Men mensen kom i dag, og jeg er stiv å støl så tar det ikke så tungt:p
 
100 gram ned..... Flate:p Disse siste kg går meget sakte.... Men mensen kom i dag, og jeg er stiv å støl så tar det ikke så tungt:p

Kjenner meg igjen!! Har jo trent noe veldig i flere uker og ikke gått ned noe veldig :p

Men nesten ikke trent denne uka, og gått ned over 1 kg :D

Men vært sunn da, ikke hatt noen utskeielser og spist ofte men lite!! Har jo godteslutt jeg :rolleyes:
 
Kjenner meg igjen!! Har jo trent noe veldig i flere uker og ikke gått ned noe veldig :p

Men nesten ikke trent denne uka, og gått ned over 1 kg :D

Men vært sunn da, ikke hatt noen utskeielser og spist ofte men lite!! Har jo godteslutt jeg :rolleyes:

Jeg trur det er muskler som bygges, så går jo ned i fett... Ser jo at det strammer seg.... Jeg velger hvertfall å tro det:D
 
Gått ned 4 kg samlet denne uka :D :D Gode vi er (atter en gang).. Kun Drømmeren som har bittegrann oppgang, men det er forståelig med nyoperert kne og slikt!!

Må bare vite resultatet fra utfordringen, så er prosent nedgangen klar ;)
 
Fredagskosen i kveld: Ananas, gresk yoghurt og Pepsi Max :D

Skikkelig lyst på sjokolade, men holder meg unna :p

Koser dere dere med i kveld?
 
Pepsi Max, potetgull, dip og sjokolade hehe.... Spiser svært lite da, trenger bare litt:p Vanligvis er det bare på lørdag, men jeg er alene såååååå å.... Da er det faktisk lov :p
 
Jeg er sulten.... Trur je legger bort snopen og finner litt mat:)

Hehe, sikkert bedre det :D

La meg jeg, sliten etter ei uke med klein form og masse jobbing. Ikke jobbet lenge nok til å kunne bruke egenmld ennå, så jobb måtte jeg på!!

Men spent på resultat altså, får surfe litt på mobilen og se om det dukket opp først jeg sovner :rolleyes:
 
Back
Topp