Skravletråd lag lilla

haha, 100 g på natta klarer du uten problemer!!!
Vet jeg er mellom 5-900 gram lettere på morgen i forhold til kvelden :)
Blir spennende å se i morgen da:)
 
Får ikke tid til å være på før i kveld, så det kan ta litt tid med resultatet i dag, dessverre.
 
79,9:):):):):)
 
Ble ned 0,5 her. Veldig fornøyd!!!!!!!
Så nå skal jeg feire med en spinningøkt kl 17.00 :) (Samt kanskje noe godis til kvelden)

Håper vi berger, ser det andre laget har meget sterke resultater!
 
Frykter vi ryker, men uansett hvem som mister denne uken blir det nok individuelt fra neste uke.
 
Leit å miste dere, jenter! Dere har vært utrolig flinke. Ønsker dere lykke til med wildcard:)
 
Say what??? Snikveiing på G! Hektisk dag i går med masse aktivitet og lite mat. 700!!!!! g ned fra i går til i dag!!!:):):):):)
 
Leit å miste dere, jenter! Dere har vært utrolig flinke. Ønsker dere lykke til med wildcard:)

Henger meg på denne! Men stå på, så kanskje dere kommer inn igjen via wildcard!
 
Say what??? Snikveiing på G! Hektisk dag i går med masse aktivitet og lite mat. 700!!!!! g ned fra i går til i dag!!!:):):):):)


wow!!!!!!!!! Har virkelig tatt av nedgangen din, supre tall hver uke nå! Så da har du snart nådd målet?? :)
 
wow!!!!!!!!! Har virkelig tatt av nedgangen din, supre tall hver uke nå! Så da har du snart nådd målet?? :)
Ja, er veldig fornøyd med nedgangen siste ukene. Gikk så trått i starten...

Har nådd første målet som var å komme under 80 og ikke være overvektig lengre.

Mål nr to er 76 kg i løpet av krigen, da har jeg tatt av ca 10%.

Mål nr tre er å komme tilbake til startvekt ca 67 kg og være fit, men det skjer nok ikke før foten er operert:p
 
Back
Topp