Skravletråd lag lilla

MTDC

Forumet er livet
VIP
Lag lilla:
  • MTDC (lagleder)
  • Supernint
  • Amaryllis
  • Panna
  • NøttelitenItreet
  • *månestråle*
  • Kalle Klovn
  • Melkesjokoladen
  • Happygirl84
Let the skravling begin! :D
 
Da starter jeg;)

Tenker kanskje vi kan introdusere oss nå som vi er blitt blandet sammen litt:)

Jeg er 23 år fra Østlandet. Har ei jente på snart 3 år og ei på snart 4 mnd. Har gått ned 15 kilo siden yngste ble født, og har ca 15 kilo igjen til målet. Går jevnt og trutt ned ca en kilo i uka etter jeg begynte å telle kalorier. Har en hoven nerve i foten som gjør at jeg ikke får trent så mye som jeg skulle ønsket. Den blir forhåpentlig operert vekk i løpet av høsten. På grunn av manglende trening er jeg veldig obs på hva jeg putter i munnen.
 
Hei!

Jeg er 25år og bosatt på østlandet.
Har to gutter; en på 4,5år og en på 4,5mnd.

I følge vekta har jeg gått ned 23kg siden fødsel, og har ca 3 igjen. (selv om jeg ikke syns det ser sånn ut, så fettprosenten er vel fortsatt litt høyere enn normalt)
Har gått ned ganske mye per uke til nå men regner med at det roer seg fremover.

* æpp'n *
 
Hei!

Jeg er 25år og bosatt på østlandet.
Har to gutter; en på 4,5år og en på 4,5mnd.

I følge vekta har jeg gått ned 23kg siden fødsel, og har ca 3 igjen. (selv om jeg ikke syns det ser sånn ut, så fettprosenten er vel fortsatt litt høyere enn normalt)
Har gått ned ganske mye per uke til nå men regner med at det roer seg fremover.

* æpp'n *
Nei, nå må du bare fortsette så du redder ditt nye lag;) hihi:)
 
Heihei :)

Jente på 24 år her, bosatt oppe i nordens paris.
Har ei jente på 4år og en liten gutt på 7 mnd.
Har vært litt umotivert til trening de siste ukene, men håper de tar seg opp nå.
Idag er min siste dag av permisjon, så imorgen starter jeg i en ny jobb, gleder meg til det :) Men spørs om det hjelper så mye på treningen, vi får se til uken hvordan det blir :)
 
Kunne godt bytta én kg fett med muskler hver uke, men det hadde jo ikke slått særlig ut på vekta.:p

* æpp'n *
Muskler kan vi bygge når krigen er over;-)

Sendt fra telefonen min! <3Appen<3
 
Heihei :)

Jente på 24 år her, bosatt oppe i nordens paris.
Har ei jente på 4år og en liten gutt på 7 mnd.
Har vært litt umotivert til trening de siste ukene, men håper de tar seg opp nå.
Idag er min siste dag av permisjon, så imorgen starter jeg i en ny jobb, gleder meg til det :) Men spørs om det hjelper så mye på treningen, vi får se til uken hvordan det blir :)
Så spennende! Lykke til i ny jobb. Ikke slit deg ut med å trene mer enn du orker når du er i ny jobb, fort gjort å møte veggen. Det går seg nok til likevel :)

Sendt fra telefonen min! <3Appen<3
 
Jeg har igjen 15 kilo som skal bort.. Har mistet 10 kilo siden januar,men nå den siste mnd har det stoppet litt.. Pga jobb og siv avslutninger osv har det blitt trening bare en dag i uka..

Klarer å holde kostholdet i det minste :)
 
Jeg har igjen 15 kilo som skal bort.. Har mistet 10 kilo siden januar,men nå den siste mnd har det stoppet litt.. Pga jobb og siv avslutninger osv har det blitt trening bare en dag i uka..

Klarer å holde kostholdet i det minste :)
Du er flink:) Blir nok bedre nå som sommeren er her og man automatisk blir mer aktiv utenom treningene:)

Sendt fra telefonen min! <3Appen<3
 
Er 30 år, gift og har ei jente på 4 år og en gutt på 2 år.
Før jeg fikk barn var jeg ca 70 kg og veide da ca 5-7 kg for mye. Etter første graviditet greide jeg å gå ned fra 82 til 67 kg. Etter at jeg fikk nr 2 var jeg igjen oppe i 82 kg.. så er veien ned til normalvekt jeg nå er i gang med. Har gått ned 6,6 denne krigen, så håper nedgangen fortsetter. Er nå 75,4 kg.

Begynte med spinning i april, og har trent dette nå 3-4 ganger på uke i tillegg til at jeg prøver å spise mindre.
 
Hei.

Jeg er i slutten av 20 årene, gift og har 2 barn. Har hatt problemer med ryggen i 5 år som har gjort at trening har vært vanskelig og kg har kommet på (i og med at jeg har hatt 2 graviditeter de årene har det blitt ekstra ille). Var sengeliggende begge svangerskap så ble ingen trening under de eller i tiden rett etter. Nå har jeg endelig begynt å komme litt på bedringens vei. og selv om det aldri vil ble helt bra kan jeg hvertfall trene litt nå. Har veldig mange kg for mye, men går sakte men sikkert ned.
 
Hei :)
Jeg er 27 år, gift og prøver på vårt første barn. Dette har ikke gått så bra, så mens vi venter på ivf-behandling forsøker jeg å gå ned noen kilo. Jeg veier 85 kilo, så har en del å ta av på mine 162 cm....
Så langt i slankekrigen har det ikke gått så bra. Jeg har blitt flinkere til å trene, men sliter veldig med alt som er søtt. Viljestyrken burde vert bedre ;)
 
Hei :)
Jeg er 27 år, gift og prøver på vårt første barn. Dette har ikke gått så bra, så mens vi venter på ivf-behandling forsøker jeg å gå ned noen kilo. Jeg veier 85 kilo, så har en del å ta av på mine 162 cm....
Så langt i slankekrigen har det ikke gått så bra. Jeg har blitt flinkere til å trene, men sliter veldig med alt som er søtt. Viljestyrken burde vert bedre ;)
Har du prøvd shapeupappen? Ble mye lettere for meg å holde meg unna søtt når jeg så kaloriene svart på hvitt. Også er det veldig motiverende når den hjelper meg å gå ned en kilo i uka:)

Sendt fra telefonen min! <3Appen<3
 
Vet jeg har sagt jeg skulle vente til jeg ble 80 kg og normalvektig, men måtte bare ta bilder i dag. Her er meg 88 kg (rett før slankekrigen startet) og 80.8 kg (i dag) :) (tar bort bildet i kveld:p)
 
Sniker. Wow! Så stor forskjell MTDC! Du har vært superflink. ;)
 
Back
Topp