Skravletråd lag lilla

TR!!! Nå går det vel rett vest med veiinga:-(
 
Kunne hvertfall bidra med 0.5 mindre denne uka! :) fornøyd med det etter en periode med stopp og litt opp!

Lykke til alle sammen!
 
Kunne hvertfall bidra med 0.5 mindre denne uka! :) fornøyd med det etter en periode med stopp og litt opp!

Lykke til alle sammen!


Kjempebra!!!!!!
Skal veie meg jeg også nå.... Ikke så store forhåpninger, men vil i ihvertfall ha minus!
 
100 g ned her:-( Var 500 g ned i går. TR kan ta seg en bolle!
 
Ble bare ned 200 gram her. Men med tanke på utskeielsene i helga, samt at vekta viste opp 500 gram på tirsdag, må jeg vel bare være fornøyd! Vekta er nå 75,2. Så da skal jeg jobbe for å se 74 tallet neste uke hvis jeg fortsatt er med!
 
Ble bare ned 200 gram her. Men med tanke på utskeielsene i helga, samt at vekta viste opp 500 gram på tirsdag, må jeg vel bare være fornøyd! Vekta er nå 75,2. Så da skal jeg jobbe for å se 74 tallet neste uke hvis jeg fortsatt er med!
Og jeg skal nå 80, så da har vi hvert vårt mål. Pushe hverandre litt?
 
Jeg er faktisk ned 200 g. Meget overrasket, ny vekt er nå 61,7 kg.

Mtdc: trenger du noe mer?


*På phonen*
 
Opp 0,7 kg på meg, så ryker nok ut. Men det gjør ikke noe, motivasjonen er på bånn :(
Huff da:( Tror det er en del oppgang på lag grønn også denne uken, så det er ikke sikkert du ryker :) Håper vi greier å motivere hverandre neste uke:)
 
Da mangler vi tall fra Amaryllis 85 og Melkesjokoladen. Ser veldig bra ut så langt altså :)
 
Bra jobbet Amaryllis!! I love it!:)
 
Heihei :)

Jente på 24 år her, bosatt oppe i nordens paris.
Har ei jente på 4år og en liten gutt på 7 mnd.
Har vært litt umotivert til trening de siste ukene, men håper de tar seg opp nå.
Idag er min siste dag av permisjon, så imorgen starter jeg i en ny jobb, gleder meg til det :) Men spørs om det hjelper så mye på treningen, vi får se til uken hvordan det blir :)
Mangler bare din vekt nå:p
 
Ser ut som om det er et håp for å bli med en uke til :) Da skal jeg virkelig trø til fra søndag av, må ha et par kosekvelder nå :p Håper inderlig ikke jeg har sett feil nå, for innerst inne vil jeg ikke ryke ut, selv om jeg ikke er topp motivert... Men ny jobb, nye muligheter :D
 
Ser ut som om det er et håp for å bli med en uke til :) Da skal jeg virkelig trø til fra søndag av, må ha et par kosekvelder nå :p Håper inderlig ikke jeg har sett feil nå, for innerst inne vil jeg ikke ryke ut, selv om jeg ikke er topp motivert... Men ny jobb, nye muligheter :D
Er rimelig sikker på at vi greier oss, men vet jo ikke sikkert. Det ryker uansett tre stykker hos oss ettersom to har trukket seg og en ikke har levert.
 
Spent på resultatene..... håper de kommer snart!
 
Tak :) Var veldig fornøyd denne uken! Håper bare jeg ikke fortsetter å gå så mye opp og ned i vekt....
Vi får prøve å pushe hverandre litt nå som det går mot slutten :)
 
Back
Topp