Skravletråd lag lilla

Ja, vi må gjøre det :)
Supert:) Håper virkelig vi greier å samle oss om nedgangen og greier rundt 0,4-0,5 % totalt på laget neste uke. Jeg skal i hvert fall ned 1 kilo. Starter kaloritellingen igjen i morgen og skal jobbe steinhardt for å komme ned på normalvekt til neste fredag. Tenk så deilig å ikke være overvektig lengre:) Da er det liksom bare 13 kilo finpuss igjen;)
 
Heier på dere! :D

* æpp'n *
 
Veldig synd at vi mistet så mange denne uken selv om vi vant.
Kjenner det er viktig for meg å fortsatt være med i krigen. Mange kilo før jeg er normalvektig( ned ca 7 kg), og enda flere
før jeg regner med å bli fornøyd( Alt fra 9- 12 kg igjen)
Vet av erfaring tidligere at det er tøft å miste vekt nå på sommeren, med ferietid og alt som skjer. Men håper ihvertfall å miste ca 3 kg til før denne krigen er over( Komme meg ned til 72 kg, for da har jeg greid 10 kg denne krigen). Så får jeg ta resten når det starter ny krig til høsten.
 
Veldig synd at vi mistet så mange denne uken selv om vi vant.
Kjenner det er viktig for meg å fortsatt være med i krigen. Mange kilo før jeg er normalvektig( ned ca 7 kg), og enda flere
før jeg regner med å bli fornøyd( Alt fra 9- 12 kg igjen)
Vet av erfaring tidligere at det er tøft å miste vekt nå på sommeren, med ferietid og alt som skjer. Men håper ihvertfall å miste ca 3 kg til før denne krigen er over( Komme meg ned til 72 kg, for da har jeg greid 10 kg denne krigen). Så får jeg ta resten når det starter ny krig til høsten.
Du er kjempeflink:) Jeg har en kilo som mål denne uka, gått ned 500 g til nå, så det bør gå. Bare 200 g igjen til normalvekt:)
 
Heihei :)
Beklager så veldig mye at jeg ikke leverte vekt på fredagen :(
Etter å ha gått hjemme i 1,5år så begynte jeg forje uke på 2 jobber, så denne uken har gått i ett så trening og slankekrigen har gått litt i glemmeboken, beklager så mye.
Håper dere alle klarer å nå målene deres :D
 
Heihei :)
Beklager så veldig mye at jeg ikke leverte vekt på fredagen :(
Etter å ha gått hjemme i 1,5år så begynte jeg forje uke på 2 jobber, så denne uken har gått i ett så trening og slankekrigen har gått litt i glemmeboken, beklager så mye.
Håper dere alle klarer å nå målene deres :D
Skjønner godt at det er tøft:) leit at du glemte det, men kanskje det er like greit å kunne konsentrere seg100% om ny jobb så du ikke blir utbrent:) Lykke til videre med vektnedgang og jobb :)
 
En ting er bare sikkert, jeg MÅ slutte å spise potetgull!!! En kilo opp i helga pga av det. Har vært flink ellers, så må klare å kutte ut den. Får prøve å bli kvitt den kiloen og litt til til fredag. Begynte bra i dag med 50 minutt trening :)
Nå skal jeg snart begynne i ny jobb :D
 
En ting er bare sikkert, jeg MÅ slutte å spise potetgull!!! En kilo opp i helga pga av det. Har vært flink ellers, så må klare å kutte ut den. Får prøve å bli kvitt den kiloen og litt til til fredag. Begynte bra i dag med 50 minutt trening :)
Nå skal jeg snart begynne i ny jobb :D
Så flink du er til å trene:)
 
Jeg har ikke trent på en del dager nå. Finner ikke motivasjonen. Det er derimot masse jobbing for tiden. Har funnet en midlertidig jobb hos et eldre ektapar hvor jeg gjør husarbeid noen timer hver dag. Jeg ser på det som en god trening jeg :) Jeg er 2,4 kg fra å være normalvektig. Håper å være der til midten av august :-D

Det er også masse å planlegge i forbindelse med en evt flytting. Logistikken skal jeg klare å få til å gå opp til slutt.
Skulle så ønske at døgnet hadde flere timer i døgnet.

Nå med sommer og sol blir det også en del uteaktiviteter, mini vil gå tur hele tiden så da blir det det :)

Hvordan går det med dere andre? Finner dere motivasjon i hverdagen?
 
Jeg har ikke trent på en del dager nå. Finner ikke motivasjonen. Det er derimot masse jobbing for tiden. Har funnet en midlertidig jobb hos et eldre ektapar hvor jeg gjør husarbeid noen timer hver dag. Jeg ser på det som en god trening jeg :) Jeg er 2,4 kg fra å være normalvektig. Håper å være der til midten av august :-D

Det er også masse å planlegge i forbindelse med en evt flytting. Logistikken skal jeg klare å få til å gå opp til slutt.
Skulle så ønske at døgnet hadde flere timer i døgnet.

Nå med sommer og sol blir det også en del uteaktiviteter, mini vil gå tur hele tiden så da blir det det :)

Hvordan går det med dere andre? Finner dere motivasjon i hverdagen?
Husarbeid er bedre trening enn å ligge på sofaen;-) Her blir det bare husarbeid fremover, vil ha huset så rent og pent som mulig til vi drar på ferie. Eldste har siste dagen sin i bhg i dag, skal bare en liten tur i morgen for å ta bilder. Så skal hun være hjemme til hun begynner i ny bhg i midten av august. Blir neppe noe særlig trening når jeg har begge jentene hjemme, men satser på å få litt trening gjennom lek med eldste. Hun elsker å hoppe på trampoline og det er jo god trim;-)
 
Her føler jeg det er en dårlig uke... ikke turt å snikveie meg en gang. Men var på trening i går, samt skal i dag og i morgen, så håper det ikke blir for ille på fredag.
Vil jo fortsatt ned i vekt og er motivert... men greier allikevel ikke å gi jernet føler jeg. Inne i en dårlig periode!
 
Her føler jeg det er en dårlig uke... ikke turt å snikveie meg en gang. Men var på trening i går, samt skal i dag og i morgen, så håper det ikke blir for ille på fredag.
Vil jo fortsatt ned i vekt og er motivert... men greier allikevel ikke å gi jernet føler jeg. Inne i en dårlig periode!
Synes du er flink som greier å trene så mye når du ikke er motivert. Jeg bare nyter sommeren om dagen. Prøver å ikke spise for mye eller usunt, men trening kan jeg visst bare glemme. Eldste har sluttet i bhg for sommeren så det er trening nok å være hjemme med to små:p

Snikveide meg nettopp (ikke på tom mage og med klær på) og da var jeg ned 300 g, så det lover jo godt. Skal i to bursdager i dag, så jeg må prøve å ikke spise for mye kake:p
 
600 g nedgang i dag. Håper det holder seg der eller ideelt 100 gram til. Da er jeg normalvektig:):)
 
600 g nedgang i dag. Håper det holder seg der eller ideelt 100 gram til. Da er jeg normalvektig:):)

Wow, blir så imponert over deg altså.
Her har jeg ikke snikveid denne uka.. så er veldig spent/nervøs. Har ikke vært så flink. Men har trent en del da, så håper å berge på det :)
 
Wow, blir så imponert over deg altså.
Her har jeg ikke snikveid denne uka.. så er veldig spent/nervøs. Har ikke vært så flink. Men har trent en del da, så håper å berge på det :)
Det er jo bra det da:) er så sjalu på dere som kan trene:p Gleder meg til den dagen kommer her:) Håper jeg får operasjon i løpet av høsten...
 
600 g nedgang i dag. Håper det holder seg der eller ideelt 100 gram til. Da er jeg normalvektig:):)
Veldig veldig bra!!! Du vant kappløpet mellom oss :D

Jeg var i dag ned 200 g, hvordan det er mulig vet jeg ikke. Har levd på en del is i det siste, også spiste jeg maiskolbe i går og fikk i meg masse salt. Har ikke trent, men jobber jo som hushjelp noen timer om dagen så mulig det gjør sitt :)
 
Veldig veldig bra!!! Du vant kappløpet mellom oss :D

Jeg var i dag ned 200 g, hvordan det er mulig vet jeg ikke. Har levd på en del is i det siste, også spiste jeg maiskolbe i går og fikk i meg masse salt. Har ikke trent, men jobber jo som hushjelp noen timer om dagen så mulig det gjør sitt :)
Har ikke vunnet før om 100 g;-)
 
Du ligger så langt foran meg at min eneste mulighet er å ikke spise på noen uker :p Jeg har ennå 2,2 kg igjen!
Hihi:) Mulig jeg har tatt deg nå;-) 80,1 nå og må da gå ned 100 g i natt:D Digger!!! Effektiv vektreduksjon å være hjemme med to barn hele dagen. Bruker nok mye mer energi enn normalt ettersom jeg må ta en powernap så fort mannen kommer hjem og kan ta over;-)
 
Hihi:) Mulig jeg har tatt deg nå;-) 80,1 nå og må da gå ned 100 g i natt:D Digger!!! Effektiv vektreduksjon å være hjemme med to barn hele dagen. Bruker nok mye mer energi enn normalt ettersom jeg må ta en powernap så fort mannen kommer hjem og kan ta over;-)
haha, 100 g på natta klarer du uten problemer!!!
Vet jeg er mellom 5-900 gram lettere på morgen i forhold til kvelden :)
 
Back
Topp