Skravletråd lag LILJE

Huff da :-( Håper det ikke var altfor alvorlig♥♥
Men bra dagen ellers var fin da :)

★☆★duppedingsen★☆★

Han som eg jobber tettest med på jobben havna i koma og det var ikke så mye de kunne gjøre for å få vekka han :( tenker på kona som sitter der med 3 små gutter.



Sent from my iPhone using BV Forum
 
Han som eg jobber tettest med på jobben havna i koma og det var ikke så mye de kunne gjøre for å få vekka han :( tenker på kona som sitter der med 3 små gutter.



Sent from my iPhone using BV Forum
Ånei...så trist :-(
Sender deg en god klem <3

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Han som eg jobber tettest med på jobben havna i koma og det var ikke så mye de kunne gjøre for å få vekka han :( tenker på kona som sitter der med 3 små gutter.



Sent from my iPhone using BV Forum
Åh, herremin, så forferdelig! !!!! :-O Stakkars kona, og stakkars barna :-( aHar det vært en ulykke eller noe. .? Huff, må være så forferdelig å ikke kunne gjøre noe :-(

★☆★duppedingsen★☆★
 
Åh, herremin, så forferdelig! !!!! :-O Stakkars kona, og stakkars barna :-( aHar det vært en ulykke eller noe. .? Huff, må være så forferdelig å ikke kunne gjøre noe :-(

★☆★duppedingsen★☆★

Han har vist fått blodpropp i hjernestammen :( heilt ut av det blå uten noen forvarsler.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Var forresten på vekta i dag. Og den stod på stede hvil :( men no e det ikke mer snop resten av uka, så da får vi satse på den går litt nedover snart.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Årh, den forbaskade sjokoladen altså. Tror jeg er timer foran den månedlige uka, for sjokoladetrangen i går og i dag har vært uimotståelig. Satser på at søtsuget gir seg nå, pleier bare å være et par dager - heldigvis! Men ser nå ut som vekta går ned likevel. Drikker masse vann, og er superflink til å spise magert og regelmessig! Det er jeg fornøyd med, for i en "normal" hverdag spiser jeg 1-2 store måltider. Så, en liten klapp på skulderen til meg selv tross litt sjokoladespising :D
 
Han som eg jobber tettest med på jobben havna i koma og det var ikke så mye de kunne gjøre for å få vekka han :( tenker på kona som sitter der med 3 små gutter.



Sent from my iPhone using BV Forum

Herregud så grusomt... :-O Livet er jammen skjørt. Man må virkelig sette mer pris på de rundt seg :(
 
Han va ein treiging han. Kom ikkje før 21.Mai. :) så her blir da snart fest. Hæla i taket og tenna i veggen :p


Sent from my iPhone using BV Forum
Ååå han var det ja... Jeg lurte litt siden jeg ikke har sett noen bursdagsfeiring :D
Da gikk du lenge over tiden, hvis du hadde termin i april? :eek:


Fra appen
 
Ååå han var det ja... Jeg lurte litt siden jeg ikke har sett noen bursdagsfeiring :D
Da gikk du lenge over tiden, hvis du hadde termin i april? :eek:


Fra appen

Eg hadde egentlig ul termin 8 mai og mens termin 4 mai. Og sio storebror kom før tia va eg jo sikker på at lillebror og sku gjera da. Så eg sku jo ha april baby eg :eek: men tydligvis ikkje alt so går etter planen :D måtte jo settast i gang av alle ting. :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
I dag e eg snopesjuk. Og kjenne vel egentlig at eg kjem til å sprikke i løpet av kvelden :/


Sent from my iPhone using BV Forum
 
I dag e eg snopesjuk. Og kjenne vel egentlig at eg kjem til å sprikke i løpet av kvelden :/


Sent from my iPhone using BV Forum

Ditto! Proppa full av hormoner for 3 dagen på rad. Har klart å holde meg enn så lenge, men kvelden er dessverre ennå ung.
 
Da føler jeg endelig at jeg bidrar litt til utfordringen... Hva med å steke dere noen fiskepinner, det gjør jeg nå :) 50kcal stykket.
 
Håpe fleire av oss på laget hive seg på utfordringen :) vi snakker 0,5 kg avtrekk på totalvekta vår :D kan gjøre en stor forskjell så vi slipper miste noen på laget :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Spent på vekta...noen dager igjenn da..vert dårlig med trim!!

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Hei alle sammen! Har ikke vært aktiv på skrivefronten her enda, men her er jeg :)
Jeg sliter veldig med motivasjonen. Gruer meg til å gå på vekta på fredag.. :/
 
Back
Topp