Skravletråd lag LILJE

Ser no at eg skal i konfirmasjon på søndag. Litt av en start på krigen :p dårlig planlagt av konfirmanten :D


Sent from my iPhone using BV Forum
Haha, vi har vært så smarte at vi har navnefesten til lillemor på lørdagen den 10 mai, så slipper å miste bonusen :D nøye planlagt det asså!!!! ;-) Haha!!

Sent from my GT-P5110 using BV Forum mobile app
 
Haha, vi har vært så smarte at vi har navnefesten til lillemor på lørdagen den 10 mai, så slipper å miste bonusen :D nøye planlagt det asså!!!! ;-) Haha!!

Sent from my GT-P5110 using BV Forum mobile app

Huff. Miste bonusen første uka e jo ein kjempestart :D tror eg må droppe kaker altså :D æsj :eek:


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Huff. Miste bonusen første uka e jo ein kjempestart :D tror eg må droppe kaker altså :D æsj :eek:


Sent from my iPhone using BV Forum
Hehe, bittert å miste bonusen første uka ja :-O kanskje dem har frukt/bær der? :)

Sent from my GT-P5110 using BV Forum mobile app
 
Hva går den bonusen ut på? :p


Sent from my iPhone using BV Forum

Når vi har utfordringer så får en poeng for å gjennomføre noe. F.eks snopefri dag får en poeng for. Og hvis en e snopefri alle dagene så får en bonuspoeng :) det vil stå litt mer utfyllende når eg legger ut den første utfordringen :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Godt jeg hverken har konfirmasjon eller dåp i år :) Skeier ut LITT på lørdager men teller kalorier noelunde da også :)

Får forresten presentere meg litt da.
27 år, mor til 4 små som dere ser i signaturen her :) Fikk de alle iløpet av 5 år, yngste er 7mnd og sambo er hjemme i permisjon med ho. Går høyskole, snart ferdig med andre året og skal bli førskolelærer.
 
Vis vedlegget 59085

Denne e te å anbefale :D knallgod :) og bare 84 kcal pr 100 ml altså 1/5 av boksen. Ingen gr fett :D et godt alternativ på varme sommerdager :)


Sent from my iPhone using BV Forum

Sniker: kor får du kjøpt denna henne?


Lillegull kom 24.02.14 ❤❤❤
 
Sniker: kor får du kjøpt denna henne?


Lillegull kom 24.02.14 ❤❤❤

Eg kjøpte den på euro spar. Men trur de har de i de fleste butikker. :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Vil du dele noen tips mamma med spire? Siden du vant forrige konkurranse, må du jo ha noen supre tips på lager :D Noe spesielt du gjorde, holdt deg unna ol? :)
 
Hadde vi noen som ville ta på seg lederjobben? :D


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Da håper jeg alle er klar for starten på fredag. Jeg er i hvertfall supermotivert :)

Eg e hvertfall super klar til å starta. Men du tar lederrollen sant? :) må bare ha det bekrefta så det ikke blir noen missforståelser :D


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ja, jeg kan godt være lagleder. Jeg så at noen sa de kunne hjelpe til om jeg ikke kan engang, så det er bra. Jeg tror vi skal reise bort en tur før sommeren, så da er det greit med vikar.
 
Ja, jeg kan godt være lagleder. Jeg så at noen sa de kunne hjelpe til om jeg ikke kan engang, så det er bra. Jeg tror vi skal reise bort en tur før sommeren, så da er det greit med vikar.

Ja, alltid noen som kan ta det. Eg må jo være tilgjengelig hver fredagskveld, så om eg e vikar eller ikke merkes nok ikke for min del :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Godt krigen ikke er i gang.. Jeg har drukket cola i dag...!! Men fra fredag er det No-more ;-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Nei i DAG fremskynda jeg lørdagen litt.. Med påskemarsipan, kokosboller og potetgull! Ooops.. Neida, det gjelder å spise sunt i helga selv om spisedagen ble fremskynda og ikke bli sint på meg selv slik som før.
 
Back
Topp