Skravletråd lag LILJE

Hva skjer :( Svimla for meg på Basisball idag, måtte ta det med ro på siste tabata settet. Jeg har brukt å ta doble timer å greier.. Skjer med det da?:(

<3 4 skjønne små på fem år <3
 
Må si jeg er spent på morgendagen. Hadde gått ned litt tidligere i uka, men plutselig var jeg på forrige ukes vekt i går :/
Lykke til alle sammen, håper det går bra. Vi satser på seier :)


Sent from my iPhone using BV Forum
Går for seier jaa!!:)

<3 4 skjønne små på fem år <3
 
Hva skjer :( Svimla for meg på Basisball idag, måtte ta det med ro på siste tabata settet. Jeg har brukt å ta doble timer å greier.. Skjer med det da?:(

<3 4 skjønne små på fem år <3
Det hørtes ikke bra ut:(
Var ikke mangel på mat eller drikke da?


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Må si eg e mega spent på vekta i måro eg og. Har gått som en jojo denne uka. Men tror eg har kommet frem til korfor eg har gått opp igjen de siste dagene. Starta jo på antibiotika kur på torsdagen. Og da må eg spise kvelds når eg skal ta de. For de e så sterke. Og det e jo ikkje eg vant til å gjøre. Max en smoothie liksom. Så kan hende det e der årsaken ligger. Blir spennende i måren :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Glemt helt av abs og vanndrikking i alt som er blitt gjort i dag! Kjipt når dette er siste dagen i utfordringa og gjort fått det til å gå hver eneste uke!
Satser på at vekta har gått ned, ikke sittet så mye stille denne uka :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Glemt helt av abs og vanndrikking i alt som er blitt gjort i dag! Kjipt når dette er siste dagen i utfordringa og gjort fått det til å gå hver eneste uke!
Satser på at vekta har gått ned, ikke sittet så mye stille denne uka :p


Sent from my iPhone using BV Forum
Fader heller, må stå opp igjen å gjøre det! Er ikke igjen mye vann jeg må drikke heller, så da får jeg bare løpe litt ekstra på do i natt :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ikke veldig mye nedgang denne uka, men håper det holder:) Tror det kan ha noe med en travel uke med en del stress og alt for sene middager. Håper på mer nedgang neste uke:)
Håper det går bra med dere også:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp