Skravletråd lag LILJE

Jeg anbefaler å laste ned MyFitnessPal. Den hjalp meg MASSE i starten med å bli bevisst på hvor mye kalorier mat inneholder, og på å holde meg innenfor 1200kcal om dagen :)
Ellers anbefaler jeg å bli med på ukesutfordringene og prøve å gå for bonuser! :)



Fra appen

Jeg lastet den ned nå, kan det stemme at jeg skal spise hele 2210 kcal om dagen?! Jeg spiste 3 knekkebrød med kyllingpålegg og agurk til frokost, kyllingsalat uten dressing til lunsj, og det står igjen 1967 kcal :eek: Åssen i all verden skal jeg få til det?! Det kan jo ikke være riktig heller for å gå ned i vekt? Da må man vel spise betydelig mindre kalorier? o_O Confused.no ;)
 
Jeg lastet den ned nå, kan det stemme at jeg skal spise hele 2210 kcal om dagen?! Jeg spiste 3 knekkebrød med kyllingpålegg og agurk til frokost, kyllingsalat uten dressing til lunsj, og det står igjen 1967 kcal :eek: Åssen i all verden skal jeg få til det?! Det kan jo ikke være riktig heller for å gå ned i vekt? Da må man vel spise betydelig mindre kalorier? o_O Confused.no ;)

Du kan stille inn det selv, jeg ligger på 1600 nå, og 1800 de dagene jeg trener, de 200 tar jeg rett etter trening i en shake.
 
No e vi 2 deltakere mindre enn det ene laget. Så vi MÅ ikke miste flere i de kommende ukene. :) håper alle blir med og deltar med litt i utfordringen. 0,5 kg i bonus kan gjøre stor forskjell på utfallet :)


Sent from my iPhone using BV Forum

Nei!? SÅ kjipt..!!
 
Jeg lastet den ned nå, kan det stemme at jeg skal spise hele 2210 kcal om dagen?! Jeg spiste 3 knekkebrød med kyllingpålegg og agurk til frokost, kyllingsalat uten dressing til lunsj, og det står igjen 1967 kcal :eek: Åssen i all verden skal jeg få til det?! Det kan jo ikke være riktig heller for å gå ned i vekt? Da må man vel spise betydelig mindre kalorier? o_O Confused.no ;)

Eg skal bare ligge på 1200 de dagene eg ikke trener. Og når eg legger inn trening så stiger den etter hvor mye eg har trent :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg lastet den ned nå, kan det stemme at jeg skal spise hele 2210 kcal om dagen?! Jeg spiste 3 knekkebrød med kyllingpålegg og agurk til frokost, kyllingsalat uten dressing til lunsj, og det står igjen 1967 kcal :eek: Åssen i all verden skal jeg få til det?! Det kan jo ikke være riktig heller for å gå ned i vekt? Da må man vel spise betydelig mindre kalorier? o_O Confused.no ;)
Min står på 1200 kcal om dagen. Men når jeg bare spiste knekkebrød var det ofte jeg ikke fikk i meg så mye.
Man kan vel stille inn hvor mye man vil gå ned i uka, så regner den ut


Fra appen
 
Men tar man et par egg på knekkebrødet så har man plutselig komt opp i litt kcal :p det e en del sunne matvarer som e mye kcal i som alikevel e sunne :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Har fått beskjed av PT at jeg ikke kan følge MyfitnessPal, for da går kroppen min i sparemodus pga dkikkelig Kaloriunderskudd hvis jeh velger "riktige" innstillinger :-/ Så må bare stole på min egen diett her.

★☆★duppedingsen★☆★
 
Har fått beskjed av PT at jeg ikke kan følge MyfitnessPal, for da går kroppen min i sparemodus pga dkikkelig Kaloriunderskudd hvis jeh velger "riktige" innstillinger :-/ Så må bare stole på min egen diett her.

★☆★duppedingsen★☆★
Skal du begynne på paleo igjen?

Jeg trodde bare det med sparemodus var en myte... Jeg har iallefall gått ned hele tiden selv med perioder under grensen :) Men hvis man går under 1200 er det vanskelig å tilføre alle vitaminer og div som kroppen trenger så det anbefales ikke over lengre perioder.
Det viktigste for meg er nok å ikke være sulten, så velger matvarer med lite kcal for da kan jeg spise mer :)



Fra appen
 
Da er vi i gang jenter! Lykke til :)
Jeg har nok hatt en vektøkning i helgen pga MASSE mat, kaker og godis i går:-/
Men nå er det ut på topptur!!! Ha en fin dag


Fra appen
 
Da er vi i gang jenter! Lykke til :)
Jeg har nok hatt en vektøkning i helgen pga MASSE mat, kaker og godis i går:-/
Men nå er det ut på topptur!!! Ha en fin dag


Fra appen

Er litt bekymra for vektoppgang her og. :/ kjenne motivasjonen ikkje e her heilt enda. :( men fra i måri av e da ingen snop og usunnheter :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Da er vi i gang jenter! Lykke til :)
Jeg har nok hatt en vektøkning i helgen pga MASSE mat, kaker og godis i går:-/
Men nå er det ut på topptur!!! Ha en fin dag


Fra appen
Fikk ikke til å quote det andre innlegget jeg :confused:

Men jo, man går bed selv om man er i sparemodus, og man skal jo ha ey visst kalori underskudd for i det hele tatt å gå ned. Men problemet da (hvertfall hva han fant ut i forbindelse mef min forbrenning og hva jeg trenger), er at hvis jeg levet lenge på de få kaloriene nå, så vil jeg sprette opp med en gang jeg forandrer litt, fordi kroppen får mangler :) Men i følge han skal jeg ha i meg ca 2000 kalorier de dagene jeg trener (tror jeg det var, gidder ikke hente boka mi nå :p ), men det viktigste var likevel ikke kaloriene, men variasjonen og sunnheten i det jeg spiste :)
★☆★duppedingsen★☆★
 
Oi, ble langt det :p

★☆★duppedingsen★☆★
 
Haff... Har sovet 3 timer i natt :( Både babyen og toåringen våkner på natta, og vi har stoor kamp med å få storejenta til å sovne i det hele tatt. Så da gikk morgenkardioen ut, og sambo dro på trening istedet... Så nå er jeg litt sjalu hehe :p Men gleder meg til å sove litt når han kommer hjem.. Det spiller absolutt inn med god søvn også, veldig viktig.. Håper det bedrer seg snart.
 
Titter innom før snopebonusen min ryker dag 1 av utfordringen :( konfirmasjon med god mat og kaker står for tur. Endelig skal eg få bruke bunaden min igjen!! E vel sikkert 4-5 år siden sist. Etter eg fikk eldste har eg endten gått gravid eller amma når det har vært bunadsannledninger :) og det beste av alt er at no passer den også takket være sist slankekrig :D


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Fikk ikke til å quote det andre innlegget jeg :confused:

Men jo, man går bed selv om man er i sparemodus, og man skal jo ha ey visst kalori underskudd for i det hele tatt å gå ned. Men problemet da (hvertfall hva han fant ut i forbindelse mef min forbrenning og hva jeg trenger), er at hvis jeg levet lenge på de få kaloriene nå, så vil jeg sprette opp med en gang jeg forandrer litt, fordi kroppen får mangler :) Men i følge han skal jeg ha i meg ca 2000 kalorier de dagene jeg trener (tror jeg det var, gidder ikke hente boka mi nå :p ), men det viktigste var likevel ikke kaloriene, men variasjonen og sunnheten i det jeg spiste :)
★☆★duppedingsen★☆★
Det hørtes fornuftig ut! Man vil jo helst holde vekta når man er ferdig også!! :):)
 
Titter innom før snopebonusen min ryker dag 1 av utfordringen :( konfirmasjon med god mat og kaker står for tur. Endelig skal eg få bruke bunaden min igjen!! E vel sikkert 4-5 år siden sist. Etter eg fikk eldste har eg endten gått gravid eller amma når det har vært bunadsannledninger :) og det beste av alt er at no passer den også takket være sist slankekrig :D


Sent from my iPhone using BV Forum
Håper dere har hatt en fin dag i konfirmasjon :)
 
Håper dere har hatt en fin dag i konfirmasjon :)

Ja, konfirmasjonen var kjempe fin. Desverre fikk eg en trist beskjed helt på tampen. :( men ellers var det mye god mat og ikke minst kaker :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ja, konfirmasjonen var kjempe fin. Desverre fikk eg en trist beskjed helt på tampen. :( men ellers var det mye god mat og ikke minst kaker :)


Sent from my iPhone using BV Forum
Huff da :-( Håper det ikke var altfor alvorlig♥♥
Men bra dagen ellers var fin da :)

★☆★duppedingsen★☆★
 
Back
Topp