Skravletråd Lag Jordbær

Har ikke fylt inn mitt enda jeg da, vært mye som hr skjedd her hjemme med fullt hus men nå blir det :)
 
Har stilt et spm i spørsmålstråden til utfordringa, fint hvis en av dere gidder å se på det :)
 
Jeg har vært syk de siste to dagene og sliter med å gjennomføre skikkelig på utfordringen, tror ikke jeg orker å trene i dag heller, det er første gang på lenge og da ryker også bonusen :/ Håper å kunne rekke siste oppgave på husvask for å få bonus, men denne uken har vært tung for min del :( Håper det er nok til å overleve en uke til, vektmessig tror jeg at jeg står ganske så stille :/
 
Tror vekta går til H denne gangen ;/ har synda på det jeg gjør verst. Overspising. For første gang på veldig lenge . Men fått tatt meg i nakkeskinnet igjen. Så jeg er spent på imorgen, og veldig Glad for at jeg fikk immunitet sist gang.

Men unnskyld om det går til h** imorgen :/
 
Jeg har gått opp 1,2 kg siden i går :eek: Nå er jeg virkelig spent på vekta i morgen.
 
Kjære jordbærjenter som laget utfordringen.. Kanskje dere kan gå inn på spørsmålstråden å svare på mitt siste spørsmål? Usikker på om jeg skal logge den ene dagen som snopfri - og det utgjør hvordvidt jeg får bonus eller ikke :)
 
Jeg kan forsåvidt gjøre det, men jeg skal til en venninne på middag klokken fem. Vi mangler vel bare vekt fra Sogn78? Jeg har utregningen på mobilen fra forrige uke, så det skal gå fort å regne ut, men jeg får nok ikke sjekket her inne så ofte frem mot klokken åtte.
 
Jeg kan forsåvidt gjøre det, men jeg skal til en venninne på middag klokken fem. Vi mangler vel bare vekt fra Sogn78? Jeg har utregningen på mobilen fra forrige uke, så det skal gå fort å regne ut, men jeg får nok ikke sjekket her inne så ofte frem mot klokken åtte.
Jeg kan godt gjøre det om vi fremdeles venter på Sogn78?
 
Så flinke dere har vært på utfordringen! Ser at det har vært en tøff uke for mange, også på de andre lagene, vi får krysse fingrene :D
 
Innom å ser til dere :) hvordan går det her?
Ganske bra, er bare 5 igjen nå da, og mulig vi mister en til etter ikveld, så blir spennende å se resultatet! Tror dog vi vinner utfordringen igjen og det er isåfall kjempebra, alle er kjempeflinke der!

Hvordan går det med deg Smørblomst? Du er i mine tanker
 
Ganske bra, er bare 5 igjen nå da, og mulig vi mister en til etter ikveld, så blir spennende å se resultatet! Tror dog vi vinner utfordringen igjen og det er isåfall kjempebra, alle er kjempeflinke der!

Hvordan går det med deg Smørblomst? Du er i mine tanker

Takk :) <3 vi hadde begravelse i går. Så håper alt begynner å roe seg litt no. Det har gått i ett de siste ukene. Føles ut som om vi har sotte å sett på en film.

Matinntaket har vært veldig dårlig og de siste ukene. I dag er det jo 3 uker siden ulykken. Og det e ikke før de 2 siste dagene eg har klart å spise noe særlig. Har jogga 30 min om dagen i det siste. Så føler kroppen begynner å fungere litt igjen no. Vekta viste i dag -28,1 kg :) så det føles hvertfall bra :)
 
  • Liker
Reactions: EJ
Takk :) <3 vi hadde begravelse i går. Så håper alt begynner å roe seg litt no. Det har gått i ett de siste ukene. Føles ut som om vi har sotte å sett på en film.

Matinntaket har vært veldig dårlig og de siste ukene. I dag er det jo 3 uker siden ulykken. Og det e ikke før de 2 siste dagene eg har klart å spise noe særlig. Har jogga 30 min om dagen i det siste. Så føler kroppen begynner å fungere litt igjen no. Vekta viste i dag -28,1 kg :) så det føles hvertfall bra :)

Håper også det roer seg for deg, sorg er tungt og som å være i et vakuum godt å høre at du har kommet deg ut litt
28,1 kg siden når? Det er vanvittig mye uansett, men hvor mye har du igjen å gå ned nå?
 
Back
Topp