Skravletråd Lag Jordbær

Lagleder på bringebær røyk sist uke, det er samme frist for alle
(også meg som samler tall fra dere alle)

La inne tidligere i dag, men har tydeligvis ikke blitt lagret. Jaja, sender deg resultatet for jordbærene straks!
 
Huff da. Du skal ikke få mensen eller noe da? Da stopper det gjerne opp. Får håpe laget vårt ikke har gått minst ned.
Har kjent på mensmurringer i det siste, men har ikke fått igjen mensen etter fødsel for elleve måneder siden, så ikke godt å si. Prøver å fokusere på at jeg i alle fall er mye sunnere.
 
Jeg skjønte ikke helt dette. Marte83 har vel levert vekt så vidt jeg kan se? Eller leverte hun for sent?
 
Kjedelig å miste så mange....Vi får gi 120% neste utfordring :):):cool:
Enig. Jeg har ikke oversikten over hvor mange de er igjen på de andre lagene. Jeg er i alle fall veldig positiv til egen vektnedgang neste uke med tanke på vekten tidligere denne uken. Jeg skal gi alt :)
 
Enig. Jeg har ikke oversikten over hvor mange de er igjen på de andre lagene. Jeg er i alle fall veldig positiv til egen vektnedgang neste uke med tanke på vekten tidligere denne uken. Jeg skal gi alt :)
Jeg å skal gi alt nå:D var med på forrige krigen; og rett på denne; så mistet litt piffen. ..men nå er jeg klar igjen:cool::cool:
 
Jeg å skal gi alt nå:D var med på forrige krigen; og rett på denne; så mistet litt piffen. ..men nå er jeg klar igjen:cool::cool:
Sniker innom. :cool:
Jeg hadde samme følelsen, men som deg er jeg nå tilbake (pass opp :p ) ;)
 
Hvis dere vil kan jeg sende inn samlet vekt på fredag. Jeg har ikke barn, og ikke jobb, så jeg har egentlig all tid i verden. Har ingen planer på fredag.
 
Fikk dere gjort noe på utfordringen igår? :D

Har dere lyst på en internkonkurranse av noe slag denne uken?
 
Fikk gjort alt;);) jeg er med på noe internt;):D noen ideer? ??

Hva med en totalvektnedgang på 5 kilo f.eks? Det cirka 0,8 kg på hver, og snittet vårt hittil er cirka 0,77 i uka :D

I tillegg synes jeg det hadde vært kjempekult om alle deltok på utfordringen denne uken, hva med mål på f,eks 500 poeng hver?
 
Skal prøve å få inn litt mer poeng på trening jeg , mye som skjer denne uka Pga dåp og bryllup på lørdag , men trenger distraksjon uansett ;)
Mem scorer på de andre oppgavene da :)
 
Back
Topp