Skravletråd Lag Jordbær

Smørblomst1

Forumet er livet
Januarlykke 2020
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
❤Januarlykke 2022❤
Dette er skravletråden til lag Jordbær

1.Rubia
2. Venessiela
3. Ej
4.Sannheten
5.Smørblomst1
6.Kakemonsteret88
7.a87
8.Mrs.JaxTeller
9.Romle
10.Sogn78
11. Tust
12. Marte83
13. Camilla_91
 
Last edited:
Hei hei:)
Her var det mange kjente :D
 
Wohoo, er vi klare til kamp??:D
 
Hei alle sammen! Mange kjente her :)
 
Da e jo veldig bra :D Fra nyttår har eg gått ned 23 kg hittil :) men det blir vel bare hardere herfra og til mål :)
Oj oj! Det er jo fantastisk bra! Trener du mye eller mest kostholdet som er endra? Diett?
 
Oj oj! Det er jo fantastisk bra! Trener du mye eller mest kostholdet som er endra? Diett?

Eg tok gastric bypass i slutten av januar. Så eg spiser i grunn det eg vil men i mye mindre mengder. :) trener 2-3 dager i uken. Men det blir nok mer når utfordringene starter igjen her :D
 
Eg tok gastric bypass i slutten av januar. Så eg spiser i grunn det eg vil men i mye mindre mengder. :) trener 2-3 dager i uken. Men det blir nok mer når utfordringene starter igjen her :D
Gleder meg til utfordringene :D få mer motivasjon :) jeg er nylig begynt med senvakter 3 ganger i uka. Mens jeg har frøkna hjemme på dagtid. Så dagene går i ett. Har gått på lavkarbo i halvannen måned. Ketolyse kur. Men tenker å øke litt karbo nå da vi har gått en stund på ekstrem-lavkarbo :)
 
Innom for å seie hei :) Veldig spent på korleis det går denne gongen. Byrjar å jobbe igjen neste mandag, etter å nesten ikkje jobba sia august 2013 pga graviditeter og permisjon :p
 
Back
Topp