Skravletråd Lag Jordbær

Hehe ja, men gjestene tror de kommer i vanlig dåp ;)
Så spennende! Jeg vet om noen som inviterte til middag på restaurant, og da var det variert bekledning i bryllupet kan du si ;)
 
Da har eg bestemt meg for å levere inn til tross for ingen vektnedgang. Hadde jo samla ganske mykje poeng i utfordringa likevel, følte det var så lite sidan eg ikkje hadde holdt meg snopfri kvar dag, og ikkje gjort yoga kvar dag.
Viss eg fortsatt står stille på vekta neste veke lover eg å trekke meg (viss eg ikkje ryker i dag) :)
 
Da har eg bestemt meg for å levere inn til tross for ingen vektnedgang. Hadde jo samla ganske mykje poeng i utfordringa likevel, følte det var så lite sidan eg ikkje hadde holdt meg snopfri kvar dag, og ikkje gjort yoga kvar dag.
Viss eg fortsatt står stille på vekta neste veke lover eg å trekke meg (viss eg ikkje ryker i dag) :)
Så lenge vi vinner utfordringa;så ryker jo ingen av oss ut heller...må bare sanke mest mulig poeng;) bra jobba:D
 
Jippi!!! Skal feire med litt jordbær til kveldsmat ;)
 
Hei. Sniker litt fra Bringebær. I morgen stenger butikken tidlig, og åpner ikke igjen før onsdag. Så det hadde vært veldig kjekt å få vite det så kjapt som mulig om dere tenker å ta med frukt og grønt i utfordringen slik at vi får mulighet til å hamstre litt. Jeg spiser ikke mye frukt, heller grønnsaker, så for min del så må slikt planlegges :)
Gratulerer så mye med seier i både veiingen og ukesutfordringen :D
 
Hei. Sniker litt fra Bringebær. I morgen stenger butikken tidlig, og åpner ikke igjen før onsdag. Så det hadde vært veldig kjekt å få vite det så kjapt som mulig om dere tenker å ta med frukt og grønt i utfordringen slik at vi får mulighet til å hamstre litt. Jeg spiser ikke mye frukt, heller grønnsaker, så for min del så må slikt planlegges :)
Gratulerer så mye med seier i både veiingen og ukesutfordringen :D
Tusen takk Sylvanas :)
Du har et veldig godt poeng, jeg tror vi er klare, jeg skal høre hva de andre synes, iallefall de som er våkne :)
 
Jeg har begynt på badet, shit så lang tid det tar :eek: Jeg har gått igjennom alle strikker og spenner, kastet spenner som ikke ser fine ut og morkne strikker. Sorterte smykker som ligger på badet også. Kastet alt jeg ikke bruker lengre (ordentlige smykker oppbevarer jeg ikke på badet). Har brukt 1 time på bare det :eek:

Har tenkt til å gå gjennom alt av sminke og kremer, vaske alt utenpå og kaste alt som er gammelt. Teste alle neglelakker fra i fjor og kaste alle som har blitt seige, gå gjennom alle medisiner og kaste alt som er gammelt og ikke blir brukt, og sortere alt som tilhører mannen. Dette kommer til å ta i alle fall 4 timer. Blir nok en liten tilleggsoppgave i dag, som skifte på sengen.

Tenkte å vaske alt av klær i morgen mens jeg tar kjøkkenet. Da er det greit å skifte på sengen først, så jeg får med sengetøyet i morgen.

Har dere gjort noe enda?

Nå skal jeg til en venninne og spise sashimi :) Så badet må gjøres ferdig senere i kveld
 
Jeg tok alle vinduene innvendig og utvendig idag, tenkte å ta noen ting imorgen også, om jeg får litt barnefri vel og merke :)
 
Back
Topp