Skravletråd lag GUL

En tråd i 'Slankekrigen' startet av |Frosken|, 4 Jan 2014.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Panna Glad i forumet

Bare å spørre om du lurer på noe ja. Du kan få eposten min, den sjekkes oftere enn her ;)

• Liker Liker x 2
  2. Smørblomst1 Forumet er livet ❤️ Augustlykke 2020 ❤️ ❤Januarlykke 2022❤ Januarlykke 2020

Bare send den på pm te meg hvis du vil :D

3. Momofmany Forumet er livet

Neei tuller du.. Jeg veide meg dagen etter omgangssyken hadde herjet, få dager etter var jeg 2kg opp :(

4. Smørblomst1 Forumet er livet ❤️ Augustlykke 2020 ❤️ ❤Januarlykke 2022❤ Januarlykke 2020

Men da tar vi den som er når du er frisk :) har du lagt den inn i veietråden vår? :)

5. Momofmany Forumet er livet

Jepp la inn den "friske" på vår veietråd :p

6. Momofmany Forumet er livet

Uff frisk og frisk, er jo den største her jeg.. sukk. Trodde ALDRI det sku gå så langt.

7. Smørblomst1 Forumet er livet ❤️ Augustlykke 2020 ❤️ ❤Januarlykke 2022❤ Januarlykke 2020

Eg e no større enn deg. Både i kg og bmi.

8. Panna Glad i forumet

Sendt :)

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

• Liker Liker x 1
  9. Momofmany Forumet er livet

Uff, husker når jeg bikka 30bmi.. Helt sjokka, og likevel er jeg gått opp til nesten 35, haha.. jaja.. På slutten ser vi 20 taller vettu :) Skal bli moro dette!

• Liker Liker x 1
  10. Mamma med spire Elsker forumet

Gleder meg til og følge dere og fighte sammen mot kiloene!!

Her blir det sunn middag i dag! Men savner flere sunne oppskrifter for GOD mat! Hva med å dele middagstips?

• Liker Liker x 1
  11. Generalen Gift med forumet

Kjempelurt og dele middagstips :)
    Her går det mye i wok, salater o.l med karbonadedeig, supper o.l
    Vi spiser generelt lite karbohydrater og har full fokus på proteinene

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

• Liker Liker x 1
  12. Mamma med spire Elsker forumet

Blir lite karbohydrater her også fremover... Gått ned fort på det tidligere, så håper jeg gjør det nå og.
    Har du noe ved siden av når du lager wok? Evt hva?

13. Generalen Gift med forumet

Jeg wokker mye kylling, o wokker litt pinjekjerner, broccoli, sukkererter og kinakål til (evnt chili, paprika, løk o.l) lager rn wok saus selv med buljong, oyster sauce, soya saus, hvitløk og litt sukker). Serverer enten fullkornnudler, quinoa eller kidneybønner til. Det er mat som faller i smak hos både store og små her :)

• Liker Liker x 2
  14. Mamma med spire Elsker forumet

Nå ble jeg sulten her :p
    Tror jeg får komme meg på kjøkkenet og kokkelere! :D

15. Smørblomst1 Forumet er livet ❤️ Augustlykke 2020 ❤️ ❤Januarlykke 2022❤ Januarlykke 2020

Noen som husker kor de poengene ligger ift utfordringene? Husker det va 20 poeng for 2 liter vann om dagen osv..? :)

16. Mamma med spire Elsker forumet

Under ukesutfordringen :)
    1. Treningsutfordring: utfør minst to av øvelsene hver dag slik det står i planen. Du må holde deg til de samme øvelsene hver dag! Du får 20 poeng per dag og en bonus på 50 poeng om du har trent alle dager.
    2. Vannutfordring: Du får 10 poeng for å drikke 1 liter om dagen, og 20 poeng for å drikke 2 liter.
    3. 0 godis: Du får 10 poeng for hver dag du ikke spiser godis, og bonus på 50 poeng om du ikke har spist godis noen av dagene.

• Liker Liker x 1
  17. Smørblomst1 Forumet er livet ❤️ Augustlykke 2020 ❤️ ❤Januarlykke 2022❤ Januarlykke 2020

Takk :D

• Liker Liker x 1
  18. Mamma med spire Elsker forumet

Er det i morra utfordringene starter?

19. Smørblomst1 Forumet er livet ❤️ Augustlykke 2020 ❤️ ❤Januarlykke 2022❤ Januarlykke 2020

Jepp :) og veiing på lørdag. Er lov å veie seg fredag også hvis det var ønskelig :) vi skal klarer utfordringen :D skal vi ikkje? :D

• Liker Liker x 2
  20. Generalen Gift med forumet

Det er imorgen ja, eller inatt fra 00.1

• Liker Liker x 2

Del denne siden