Skravletråd lag GUL

Tror vi sku bruke den vi meldte inn. :) eg har hvertfall skreve den ned som start på de som ikke har lagt inn i veie tråden til gul gruppe :) e jo kjempe bra du e begynte :) har starta bedre kost fra i dag av og det va kjekt når eg såg på appen :) no skal ALT eg spiser registeres der. Skal ikke lure meg sjøl lengre. :) og er begynt å trene boxing på wii'en :) vi skal klare dette sammen :D

Neei tuller du.. Jeg veide meg dagen etter omgangssyken hadde herjet, få dager etter var jeg 2kg opp :(
 
Uff frisk og frisk, er jo den største her jeg.. sukk. Trodde ALDRI det sku gå så langt.
 
Gleder meg til og følge dere og fighte sammen mot kiloene!!

Her blir det sunn middag i dag! Men savner flere sunne oppskrifter for GOD mat! Hva med å dele middagstips?
 
Kjempelurt og dele middagstips :)
Her går det mye i wok, salater o.l med karbonadedeig, supper o.l
Vi spiser generelt lite karbohydrater og har full fokus på proteinene

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Blir lite karbohydrater her også fremover... Gått ned fort på det tidligere, så håper jeg gjør det nå og.
Har du noe ved siden av når du lager wok? Evt hva?
 
Jeg wokker mye kylling, o wokker litt pinjekjerner, broccoli, sukkererter og kinakål til (evnt chili, paprika, løk o.l) lager rn wok saus selv med buljong, oyster sauce, soya saus, hvitløk og litt sukker). Serverer enten fullkornnudler, quinoa eller kidneybønner til. Det er mat som faller i smak hos både store og små her :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Noen som husker kor de poengene ligger ift utfordringene? Husker det va 20 poeng for 2 liter vann om dagen osv..? :)
 
Noen som husker kor de poengene ligger ift utfordringene? Husker det va 20 poeng for 2 liter vann om dagen osv..? :)
Under ukesutfordringen :)
1. Treningsutfordring: utfør minst to av øvelsene hver dag slik det står i planen. Du må holde deg til de samme øvelsene hver dag! Du får 20 poeng per dag og en bonus på 50 poeng om du har trent alle dager.
2. Vannutfordring: Du får 10 poeng for å drikke 1 liter om dagen, og 20 poeng for å drikke 2 liter.
3. 0 godis: Du får 10 poeng for hver dag du ikke spiser godis, og bonus på 50 poeng om du ikke har spist godis noen av dagene.
 
Under ukesutfordringen :)
1. Treningsutfordring: utfør minst to av øvelsene hver dag slik det står i planen. Du må holde deg til de samme øvelsene hver dag! Du får 20 poeng per dag og en bonus på 50 poeng om du har trent alle dager.
2. Vannutfordring: Du får 10 poeng for å drikke 1 liter om dagen, og 20 poeng for å drikke 2 liter.
3. 0 godis: Du får 10 poeng for hver dag du ikke spiser godis, og bonus på 50 poeng om du ikke har spist godis noen av dagene.

Takk :D
 
Back
Topp