Skravletråd Lag Bringebær

Usj, som forventa! Opp 0.7 kg! Satser på wildcard videre... Og håper at bihulene blir bedre snart! Lykke til med veiing jenter :)

Usj, som forventa! Opp 0.7 kg! Satser på wildcard videre... Og håper at bihulene blir bedre snart! Lykke til med veiing jenter :)

Vi får håpe vi berger sammenlagt ;)
Her ble det 0,8 ned og det er jeg fornøyd med ;) jevn kurve nedover uten at jeg føler det er noe utfordring å gjennomføre

Husk å levere utfordring alle, hvert poeng teller!
Jeg vil vinne denne gangen! Vil gjerne få være med på å bestemme litt, spesielt når det kommer til frukt og grønt, og vann. 5 om dagen er greit, men jeg vil ikke at andre skal bestemme hvor mye jeg må spise av hver (for nei, jeg er visst ikke i stand til å velge å ikke gjøre utfordringer som ikke passer meg helt :P )
Og vann-utfordringen får meg til å gå på do hele tiden!

Men jeg liker faktisk at det har vært maxpoeng på trening denne uken, for da må jeg automatisk begrense meg :D

Blæh!! Som fryktet gikk denne uka dårlig.. 0,6 kg opp :(
Har en farmor som ligger innlagt på sykehus. Legene har sagt at hun ikke har lenge igjen, men at det kan være alt fra dager til noen måneder. Denne uken skulle hun blitt operert, men riksen har utsatt operasjon to ganger. På grunn av alt styret med farmor har ikke kostholdet vært like strengt som ellers. Jeg har vært mye på sykehuset og det har blitt en del mat utefra. I tillegg har det vært så sykt varmt ute, så er ikke alle dager jeg har fått trillet tur med snuppa. Denne uken ble som den ble..
Håper ingen av oss ryker ut..

Krysser fingrene for en bedre uke neste uke!

Jeg vil vinne denne gangen! Vil gjerne få være med på å bestemme litt, spesielt når det kommer til frukt og grønt, og vann. 5 om dagen er greit, men jeg vil ikke at andre skal bestemme hvor mye jeg må spise av hver (for nei, jeg er visst ikke i stand til å velge å ikke gjøre utfordringer som ikke passer meg helt :P )
Og vann-utfordringen får meg til å gå på do hele tiden!

Men jeg liker faktisk at det har vært maxpoeng på trening denne uken, for da må jeg automatisk begrense meg :D
Tar av meg hatten for deg frøken! Du er helt rå!!!
Enig med deg! Håper vi vinner utfordringen denne gangen :D Er lei do-flyingen jeg også :P

Til dere som har gått opp: der har begge personlige grunner som for meg anses som fullstendig gyldige. Det er viktig å ta vare på seg selv når en ikke har det bra. Da skal man slippe å tenke på slanking. Ikke ha dårlig samvittighet!

Sender dere en stor klem :)

Til dere som har gått opp: der har begge personlige grunner som for meg anses som fullstendig gyldige. Det er viktig å ta vare på seg selv når en ikke har det bra. Da skal man slippe å tenke på slanking. Ikke ha dårlig samvittighet!

Sender dere en stor klem :)
❤️

Mangle bare vekt fra *OiOi* nå.. Ser hun ikke har vært aktiv på forumet siden sist uke.. Har sendt pm men ikke hørt noe enda

Fy søren dere er rå!! Selv om to av oss har gått opp i vekt, så sørger dere for at vi får bli!! :D

Fikk dessverre ikke lagt inn poeng på utfordringen(er på reisefot), men var ikke mye å hente der uansett... Håper formen er bedre neste uke, slik at jeg har noe å bidra med.

Resultatene våres fra denne runden var ikke akkurat noe å skryte av, og jeg føler det hadde blitt kjekt å oppnå litt bedre resultater til neste uke. Her har vi helt sikkert alle utfordringer med diverse, så kanskje prøve å jobbe sammen for å finne ut av hvordan vi kan klare det best mulig? Eller er det helt utenkelig? =)

Jeg får det travelt ser jeg :p er bortreist til og med tirsdag, så må henge i skal jeg få gjort nok husarbeid til å få bonus :p

formen er for øvrig verre enn tidligere, har måttet dra på legevakten idag :/ så typisk nå som vi ikke er hjemme!!

Back
Topp