Om summen er riktig. Er sliten i hodet så jeg kan godt ta feil![]()
regna over og det stemmer!!
og du.....DU ER RÅ!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Om summen er riktig. Er sliten i hodet så jeg kan godt ta feil![]()
regna over og det stemmer!!![]()
og du.....DU ER RÅ!!!![]()
Usj, som forventa! Opp 0.7 kg! Satser på wildcard videre... Og håper at bihulene blir bedre snart! Lykke til med veiing jenter![]()
Jeg vil vinne denne gangen! Vil gjerne få være med på å bestemme litt, spesielt når det kommer til frukt og grønt, og vann. 5 om dagen er greit, men jeg vil ikke at andre skal bestemme hvor mye jeg må spise av hver (for nei, jeg er visst ikke i stand til å velge å ikke gjøre utfordringer som ikke passer meg heltHusk å levere utfordring alle, hvert poeng teller!
Tar av meg hatten for deg frøken! Du er helt rå!!!Jeg vil vinne denne gangen! Vil gjerne få være med på å bestemme litt, spesielt når det kommer til frukt og grønt, og vann. 5 om dagen er greit, men jeg vil ikke at andre skal bestemme hvor mye jeg må spise av hver (for nei, jeg er visst ikke i stand til å velge å ikke gjøre utfordringer som ikke passer meg helt)
Og vann-utfordringen får meg til å gå på do hele tiden!
Men jeg liker faktisk at det har vært maxpoeng på trening denne uken, for da må jeg automatisk begrense meg![]()
Til dere som har gått opp: der har begge personlige grunner som for meg anses som fullstendig gyldige. Det er viktig å ta vare på seg selv når en ikke har det bra. Da skal man slippe å tenke på slanking. Ikke ha dårlig samvittighet!
Sender dere en stor klem![]()
Sykt bra utfordringHei hei, ville bare si ifra at utfordringen for Uke 5 er postet![]()
Nå blir det HUSARBEID!!!!!Sykt bra utfordring![]()
Jupp!! Det trengs her for å si det sånn!Nå blir det HUSARBEID!!!!!
Her og ^^Jupp!! Det trengs her for å si det sånn!