Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Neida, ta det med ro, jeg har gått opp! Er nå 0,2 unna startvekt, dette har visst ikke vært min slankekrigDenne uka gikk det skikkelig dårlig
Kun 200 gram ned, og så langt ser det ut som det blir meg som ryker om vi taper
Drittdag![]()
Neida, ta det med ro, jeg har gått opp! Er nå 0,2 unna startvekt, dette har visst ikke vært min slankekrig
Vurderte å trekke meg, men tror det kan være motiverende å være med i wildcard. Har som sagt litt håp om noen bedre uker framover.
Jeg håper på en 2 plass...Mangler bare vekt fra Mamma_91 nå. Har regnet på oss andre, og med mindre jeg tar helt feil så ligger vi mye bedre an enn i forrige uke. Spørsmålet er jo bare hvordan vi ligger an i forhold til de andre lagene![]()
Jaja. Synd det da, men det måtte vel bli vår tur en gang og. Vi er nede i 5 på laget. Men når vi blir slått sammen så er det over og ut med utfordringene, så da blir det heller vanskelig for meg å gå ned.
Høres ut som en planDa kan du og jeg ha interne utfordringer! Dette skal vi få til!!![]()
BraHøres ut som en plan![]()
Bra![]()
Da har vi en avtale
![]()
Jeg sliter veldig med å holde motivasjonen oppe siden jeg ikke går ned mye i vekt, selvom jeg trener og spiser kontrollert. En av grunnene til at motivasjonen min fortsatt er her er faktisk DEG! Jeg blir kjempe inspirert av å se hvor flink du er med utfordringene og vekttap hver uke! Du har i tillegg ALLTID fine ord til de som
trenger dem!! Jeg er utrolig glad for å være på lag med deg Sylvanas!!
Gleder meg til våre interne utfordringer og til å se deg nå målet ditt! Jeg er 100% sikker på at du kommer til å nå det![]()
Blir spennende å se neste ukes utfordring imorgen![]()
Awww, blir helt rørt nå <3
Jeg som bare føler at jeg ikke får det til bra nok!
Du får tenke litt på interne utfordringer, så gjør jeg det samme![]()
Vi må dra lasset sammen! Jeg har vært heller nedfor i dag pga dårlig vektnedgang, men nå kjenner jeg at du motiverer meg til å fortsette
Har bare spist og spist i kveld, men fra i morgen skal jeg logge maten min igjen. Og så har jeg bestilt meg en ny vekt, som i tillegg til kilo skal vise fettprosent, vann og bmi.
Hmmmm. Har du aktivitetsarmbånd eller skritteller?
Jeg var egentlig åpen for det meste denne gangen. Hva med deg? Hva håpte du på!?Hva håper dere blir med på utfordringa denne uken?
Helt enig, sylvanas du er en kjempeinspirasjon
Enig![]()
Skal tenke på interne utfordringerKanskje vi kan lage en hver, slik at vi har dem klare
![]()
Jeg har fitbit charge HREnn du?
Har du fått logget ned hva du spiser i dag?
Jeg var egentlig åpen for det meste denne gangen. Hva med deg? Hva håpte du på!?
Er veldig fornøyd med utfordringen som ligger ute![]()