Skravletråd Lag Bringebær

Denne uka gikk det skikkelig dårlig :(
Kun 200 gram ned, og så langt ser det ut som det blir meg som ryker om vi taper :(
Drittdag :(

Denne uka gikk det skikkelig dårlig :(
Kun 200 gram ned, og så langt ser det ut som det blir meg som ryker om vi taper :(
Drittdag :(
Neida, ta det med ro, jeg har gått opp! Er nå 0,2 unna startvekt, dette har visst ikke vært min slankekrig :p
Vurderte å trekke meg, men tror det kan være motiverende å være med i wildcard. Har som sagt litt håp om noen bedre uker framover.

Neida, ta det med ro, jeg har gått opp! Er nå 0,2 unna startvekt, dette har visst ikke vært min slankekrig :p
Vurderte å trekke meg, men tror det kan være motiverende å være med i wildcard. Har som sagt litt håp om noen bedre uker framover.

Vet ikke om jeg skal bli lei meg eller glad nå. Taper laget så har du reddet meg, og jeg trenger virkelig lagets støtte. Har jobbet hardt og trenger å fortsette. Samtidig så hadde jeg jo helst sett at du hadde klart å gå ned du også, for det er en fæl følelse når det ikke går riktig vei :(
Håper at vi ikke taper denne uken heller, så får du en ny sjanse (ikke for det, vi har vel ikke levert alle sammen enda så vidt jeg vet, så ingenting er skrevet i stein).
Bare send PM om du trenger litt hjelp eller motivasjon, selv om jeg ikke har gått ned mye denne uken så kan det hende at jeg kan være til hjelp likevel :)
Vil jo at du skal lykkes :)

Mangler bare vekt fra Mamma_91 nå. Har regnet på oss andre, og med mindre jeg tar helt feil så ligger vi mye bedre an enn i forrige uke. Spørsmålet er jo bare hvordan vi ligger an i forhold til de andre lagene :)

Mangler bare vekt fra Mamma_91 nå. Har regnet på oss andre, og med mindre jeg tar helt feil så ligger vi mye bedre an enn i forrige uke. Spørsmålet er jo bare hvordan vi ligger an i forhold til de andre lagene :)
Jeg håper på en 2 plass... :)

Har noen hørt fra Mamma_91? Frusten for å levere vekt er snart ute.

Jaja, vi er nå nede i 6 stk på laget. Jeg har sendt inn resultatene, så nå blir det spennende å se :)

Jaja. Synd det da, men det måtte vel bli vår tur en gang og. Vi er nede i 5 på laget. Men når vi blir slått sammen så er det over og ut med utfordringene, så da blir det heller vanskelig for meg å gå ned.

Jaja. Synd det da, men det måtte vel bli vår tur en gang og. Vi er nede i 5 på laget. Men når vi blir slått sammen så er det over og ut med utfordringene, så da blir det heller vanskelig for meg å gå ned.

Da kan du og jeg ha interne utfordringer! Dette skal vi få til!! ❤️

Høres ut som en plan :D
Bra :D :) Da har vi en avtale ;)❤️

Jeg sliter veldig med å holde motivasjonen oppe siden jeg ikke går ned mye i vekt, selvom jeg trener og spiser kontrollert. En av grunnene til at motivasjonen min fortsatt er her er faktisk DEG! Jeg blir kjempe inspirert av å se hvor flink du er med utfordringene og vekttap hver uke! Du har i tillegg ALLTID fine ord til de som
trenger dem!! Jeg er utrolig glad for å være på lag med deg Sylvanas!!

Gleder meg til våre interne utfordringer og til å se deg nå målet ditt! Jeg er 100% sikker på at du kommer til å nå det :) ❤️

Blir spennende å se neste ukes utfordring imorgen :D

Bra :D :) Da har vi en avtale ;)❤️

Jeg sliter veldig med å holde motivasjonen oppe siden jeg ikke går ned mye i vekt, selvom jeg trener og spiser kontrollert. En av grunnene til at motivasjonen min fortsatt er her er faktisk DEG! Jeg blir kjempe inspirert av å se hvor flink du er med utfordringene og vekttap hver uke! Du har i tillegg ALLTID fine ord til de som
trenger dem!! Jeg er utrolig glad for å være på lag med deg Sylvanas!!

Gleder meg til våre interne utfordringer og til å se deg nå målet ditt! Jeg er 100% sikker på at du kommer til å nå det :) ❤️

Blir spennende å se neste ukes utfordring imorgen :D

Awww, blir helt rørt nå <3
Jeg som bare føler at jeg ikke får det til bra nok!
Du får tenke litt på interne utfordringer, så gjør jeg det samme :D
Vi må dra lasset sammen! Jeg har vært heller nedfor i dag pga dårlig vektnedgang, men nå kjenner jeg at du motiverer meg til å fortsette :)
Har bare spist og spist i kveld, men fra i morgen skal jeg logge maten min igjen. Og så har jeg bestilt meg en ny vekt, som i tillegg til kilo skal vise fettprosent, vann og bmi.

Hmmmm. Har du aktivitetsarmbånd eller skritteller?

Hva håper dere blir med på utfordringa denne uken?

Ble fornøyd med det som kom =)

Awww, blir helt rørt nå <3
Jeg som bare føler at jeg ikke får det til bra nok!
Du får tenke litt på interne utfordringer, så gjør jeg det samme :D
Vi må dra lasset sammen! Jeg har vært heller nedfor i dag pga dårlig vektnedgang, men nå kjenner jeg at du motiverer meg til å fortsette :)
Har bare spist og spist i kveld, men fra i morgen skal jeg logge maten min igjen. Og så har jeg bestilt meg en ny vekt, som i tillegg til kilo skal vise fettprosent, vann og bmi.

Hmmmm. Har du aktivitetsarmbånd eller skritteller?

Skal tenke på interne utfordringer ;) Kanskje vi kan lage en hver, slik at vi har dem klare ;)

Jeg har fitbit charge HR ;) Enn du?
Har du fått logget ned hva du spiser i dag?

Helt enig, sylvanas du er en kjempeinspirasjon

Helt ærlig så tror jeg dere gjør mye mer for meg enn det jeg gjør for dere, men tusen takk <3

Skal tenke på interne utfordringer ;) Kanskje vi kan lage en hver, slik at vi har dem klare ;)

Jeg har fitbit charge HR ;) Enn du?
Har du fått logget ned hva du spiser i dag?

God idé! :D

Jeg har Fitbit charge, og det er jo flott at vi kan følge hverandre der. Kan f.eks. ha skritt fra mandag til fredag, eller en dag av gangen
Synd det bare er skritt challenges da.

Jeg fikk ikke logget noe i dag, dagen har blitt tilbringt ute og på tur. Så jeg har måttet estimere mitt inntak av mat. Godt over det jeg skal ha om dagen, men forhåpentligvis har jeg tatt i litt. Men jeg er så usikker på hvor mange kalorier jeg skal ha hver dag, får forskjellige svar alt etter hvilket nettsted jeg besøker. I morgen (i dag) er det søndag igjen, og det blir bra! Godt å ikke spise godis :D
Og magen er ganske ok nå, så jeg håper at jeg har mer å gå på denne uken.
Satser på å få inn både lange gåturer og treningsvideo denne uken, + den ekstra treningen i form av zumba pg den andre tingen. Har ikke sett så mye på det. Men vil gjøre litt styrke denne uken, selv om det er litt risikabelt mtp vektnedgang. Denne uken ser jeg at manualene jeg kjøpte har fått følger, armene mine er mer definerte. Men jeg tenker at armmuskler umulig kan være så tunge at de har skylden for min dårlige vektnedgang denne uken.

I kveld har vi barnefri, noe som betyr at jeg får sove lenge i morgen (i dag). Yay :D
Men jeg savner da mitt lille lykketroll likevel <3

Jeg var egentlig åpen for det meste denne gangen. Hva med deg? Hva håpte du på!?

Er veldig fornøyd med utfordringen som ligger ute :D

Hadde håpa på noe ala husarbeidet, siden jeg ikke er i form til noe særlig trening. Men syns den utfordringa ser grei ut da :) håper bare jeg blir ordentlig frisk snart sånn at jeg får trent litt.

Back
Topp